Børnefødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Hansen97

Hej

Hvor langt kan man forvente at forældre vil hente/bringe børn??

Jeg tænker bare at vi bor et sted hvor der ikke rigtig er nogle aktiviteter tæt på, så tænkte på at holde det i et Fun-land der ligger ca. 40 km fra hvor vi bor...

Men hvad kan man tillade sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

tumle81

Jeg må ærlig indrømme at det ville jeg synes var død ærgerligt! Det er virkelig langt at køre for at komme til en børnefødselsdag...

Min datter ville måske ikke kunne komme med da vi "kun" har 1 bil og den er altid optaget i hverdagene da min mand bruger den på job.

Jeg ville klart vælge at holde fødselsdagen hjemme med aktiviteter inde eller ude. Det gjorde vi da min datter blev 6 år, og det vakte glæde hos de små gæster

knus Kathrina

Anmeld

26. august 2010

Hansen97

tumle81 skriver:

Jeg må ærlig indrømme at det ville jeg synes var død ærgerligt! Det er virkelig langt at køre for at komme til en børnefødselsdag...

Min datter ville måske ikke kunne komme med da vi "kun" har 1 bil og den er altid optaget i hverdagene da min mand bruger den på job.

Jeg ville klart vælge at holde fødselsdagen hjemme med aktiviteter inde eller ude. Det gjorde vi da min datter blev 6 år, og det vakte glæde hos de små gæster

knus Kathrina

Derfor er det rart med input.

Jeg vil ærligt sige at jeg ikke "magter" at holde børnefødselsdag hjemme... så må I dømme mig og hvad I vil... men det er overhovedet ikke mig... derfor vil jeg holde det et andet sted...

Anmeld

26. august 2010

wamse

Jeg ville klart synes at det er alt for langt at køre. Har i ikke bowlingcenter eller noget i nærheden så?

Anmeld

26. august 2010

tumle81

112233 skriver:

Derfor er det rart med input.

Jeg vil ærligt sige at jeg ikke "magter" at holde børnefødselsdag hjemme... så må I dømme mig og hvad I vil... men det er overhovedet ikke mig... derfor vil jeg holde det et andet sted...

Kunne da ikke drømme om at dømme dig for det. Der er meget at se til når man skal have alle pigerne eller drengene eller måske en hel klasse!!

Jeg var dødtræt bagefter og lidt stresset inden alle gæsterne kom!! Min datter ville gerne have dem om fredagen så de kunne se disney sjov sammen, det er et hit blandt tøserne så det gjorde vi.

De kom kl 17 hvor vi legede flaskehalsen peger på med uddeling af gaver, derefter spiste de hj lavet pizza. Så på med tøjet og ud at lave skatte jagt, "skattene" var slik de skulle have i poserne til disney :-) Så hjem igen og spise kageslot og derefter i nattøjet og se disney sjov og til sidst afhentning kl 20.

Det gik super godt, men der er noget at holde styr på, og der var "kun" 7 piger...

Knus Kathrina

Anmeld

26. august 2010

Sara.

Jeg synes også det er langt... men det er fordi vi ikke har nogen bil. Men man kunne evt gå sammen i klassen....

Hvis det et sjovt sted med hoppeborge osv. så lokker det vel :-)

Kan godt forstå hvis man ikke kan overskue det hjemme.... kan huske mine egne fødselsdage. Tænk at min mor gad. hehe...

Når min pige blir 3 blir vuggestuen inviteret. Men da vores lejlighed er lille bitte kommer der to pæd. og 4 børn Så det er noget andet.

Knus

Anmeld

21. september 2010

MoarTil4

Jeg ved fra andre fødselsdage, hvor mine piger har deltaget, at forældrene har allieret sig med andre forældre eller familie, og så har kørt pigerne afsted i evt. 3-4 biler, alt efter hvor mange de er, hvis de har arrangeret det langt væk.

Så synes jeg at det er ok at holde det længere væk, hvis man kan sørge for transporten. Men ellers kan man sikkert risikere at nogle melder fra fordi det er for lang at køre - nogen har måske slet ikke kørelejlighed til arrangementet.

Vi holder selv fødselsdage på max 3 timer, jeg synes altså også at det kan være en hård omgang de børnefødselsdage 

Håber at du finder en god løsning

Anmeld

21. september 2010

tinasmor

Jeg tror det kommer lidt an på hvad "normen" er i klassen. Hvis det er noget man gør til de fleste fødselsdage og det ligesom ligger lidt i kortene, så går det ikke så meget. Men ellers vil jeg nok sige at 40 km er meget. Specielt hvis det er hver vej. Det vil også blive til et sjat penge i benzin, og hvis man ikke har bil, vil det være næsten umuligt.

Jeg ville nok så hellere bare inviterer f.eks pigerne (så det ikke var hele klassen) og så lave noget hyggeligt. Det behøver jo ikke være det helt store med massere aktiviteter. Man kan jo f.eks købe en masse pap, glimmer osv. og så kan de lave flotte ting. Se en god film i "biffen" (på tv) i mørke med popkorn og guf eller lign.

For DET er da hårdt at holde børnefødselsdag, men man kommer jo nok ikke lige uden om det da det jo forhåbenlig kommer mange af dem. (men ved selvfølgelig ikke om du er gravid eller lign så du ikke lige orker det pt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.