fokusgruppe interview

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2010

mth1987

hej allesammen

jeg er studerende på ankerhus i sorø(læser ernæring og sundhed)
og i den forbindelse søger vi nybagte mødre i sorø og omegn til et fokusgruppe interview. det går ud på at vi skal måle jeres kropssammensætning vha nogle måleapperater og derefter interviewe jer om hvordan i oplevede dette.
Jeg er selv nybagt mor (fødte en dejlig prinsesse for snart 11 uger siden)
håber at der er nogle derude der kunne tænke sig at være med.

mvh
mth1987

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mth1987

er der slet ingen derude der kunne være interesseret i at hjælpe. vi er mega tidspresset pga skolens dårlige planlægning, og havde virkelig satset på dette forum. kan se der har været masse inde og kigge, men ingen tilmeldninger....? hvordan kan det være??

Anmeld

30. august 2010

Ida.

mth1987 skriver:

er der slet ingen derude der kunne være interesseret i at hjælpe. vi er mega tidspresset pga skolens dårlige planlægning, og havde virkelig satset på dette forum. kan se der har været masse inde og kigge, men ingen tilmeldninger....? hvordan kan det være??

Kan selvfølgelig kun svare for eget vedkommende - jeg ville gerne deltage MEN

1 - jeg er ikke nybagt mor - min yngste datter er 15½ måned
2 - jeg bor i Viborg - og det kan vel næppe betegnes som Sorø og omegn

Så bare en forklaring på, at der kan være mange der er inde at kigge, men I har flere krav, som gør, at der er meget få, der ville kunne deltage i jeres undersøgelse!

Pøj pøj med det...

Anmeld

30. august 2010

mth1987

det kan jeg da sådan set godt forstå. men som du skriver at du kommer lang vej fra ku det jo være meget rart bare at høre det, i stedet for at man bar li er inde for at kigge og så smutter igen, bare så jeg ligesom ved det er derfor

Anmeld

30. august 2010

mor_sabina

Jeg er fra hobro og har en på 16 mrd og en på vej til december så falder desværre uden for målgruppen

Anmeld

30. august 2010

mor_sabina

Kunne man måske hænge et opslag op hos jordmoderen eller måske kan du spørge din sundhedsplejerske om hun vil spørge mødregrupperne?

Kom bare i tanke om det.
Held og lykke med projektet

Anmeld

30. august 2010

Fyn

Førstegangsfødende Fra Fyn.... Så...

Grunden til at folk ikke gider svare er nok at det tager lidt tid at skrive et svar etc. etc. Og nej, det tager ikke lang tid lige nu - meeeen hvis man skal tjekke en 20 indlæg når man er herinde, så tager det hele jo tid.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.