Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså før i tiden da min mellemste knægt var lille var det helt klart lego der var bedst til ham ,, Meget slank var han ,, Ved ikke om legos dragter stadig er smalle ,,
Muffi . skriver: Altså før i tiden da min mellemste knægt var lille var det helt klart lego der var bedst til ham ,, Meget slank var han ,, Ved ikke om legos dragter stadig er smalle ,,
Jeg har en smal datter og her sidder flyverdragten fra Kvickly bedst, at den så har vundet tænks test som den bedste flyverdragt de sidste 3 år er jo kun et plus
fru thomsen skriver: min søn er jo en bette splejs... Hans flyverdragt fra sidste år er for kort i længden og for bred Han lignede simpelthen en lille sumo bryder.. Hvad har i andre købt af flyverdragtér og gerne til smalle børn? prisen er underordnet.. KH...
min søn er jo en bette splejs... Hans flyverdragt fra sidste år er for kort i længden og for bred Han lignede simpelthen en lille sumo bryder.. Hvad har i andre købt af flyverdragtér og gerne til smalle børn? prisen er underordnet.. KH...
Mikkline sidder rigtig godt på min lille tynde mus af en datter der er regulerbar elastik i taljen indvendig, så kommer den ikke til at virke så sumoagtig
JulieE skriver: Mikkline sidder rigtig godt på min lille tynde mus af en datter der er regulerbar elastik i taljen indvendig, så kommer den ikke til at virke så sumoagtig
Køber jeg også til min dreng, han er nemlig også meget smal, så det er bare super man kan gøre den smal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128