Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone H. skriver: Du kan os se det på nutv.Dk men det koster selvfølgelig penge
Du kan os se det på nutv.Dk men det koster selvfølgelig penge
tror du man kan se det på nettet en gang så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solajma skriver: Du kan købe adgang til det på hjemmesiden www.kanal4.dk 29 kr. for 5 dage - og så kan du jo i samme omgang få set en masse afsnit D.U.M
Du kan købe adgang til det på hjemmesiden www.kanal4.dk 29 kr. for 5 dage - og så kan du jo i samme omgang få set en masse afsnit D.U.M
Hvor fedt. Er der de unge mødre hver dag?
Mette88 skriver: Okay.. Er ked af at hører du har haft sådan en dum kæreste.. Sådan nogle har jeg også haft et par stykker af.
Okay..
Er ked af at hører du har haft sådan en dum kæreste.. Sådan nogle har jeg også haft et par stykker af.
Mette88 skriver: Hvor fedt. Er der de unge mødre hver dag?
De sender 2 afsnit om ugen (tirsdag og onsdag) men du kan se ALLE de gamle afsnit og snigpræmiere på de to som kommer i næste uge men pas på du ikke bliver afhængig
steph0804 skriver: Afsnittet er endnu ikke lagt på nu.tv vel? Kan nemlig ikke finde det derinde
Afsnittet er endnu ikke lagt på nu.tv vel? Kan nemlig ikke finde det derinde
Lone H. skriver: Det er der jeg fortæller om mit liv med min eks ville li fortælle det da der er mange der har spurgte efter Det Programmet hedder min kæreste banker mig og sendes kl 22.00
Det er der jeg fortæller om mit liv med min eks ville li fortælle det da der er mange der har spurgte efter Det Programmet hedder min kæreste banker mig og sendes kl 22.00
har i ikke lavet optagelser til den i marts?
Hvornår kommer det på nutv???
A. skriver: har i ikke lavet optagelser til den i marts?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128