Og svenskere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2010

JulieE

Ahmen... jeg sidder her og skulle forestille at arbejde. jeg arbejder på et datingsite som supporter. Sitet er egentligt svensk ejet og vores teknik sidder i Sverige... Og vupti i nat har de da lagt et helt nyt site op uden at informere os i DK. Jeg kan ikke komme ind på min administrator profil eller noget som helst andet  

Fedt siger jeg bare... Svenskere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

ekzunz

Så er det jo godt at man altid kan regne med baby - så bliver dagen ikke så lang.....

Ej - det virker temmelig uproffesionelt ikke at give besked om den form for ændringer...

Anmeld

26. august 2010

JulieE

Hillo skriver:

Så er det jo godt at man altid kan regne med baby - så bliver dagen ikke så lang.....

Ej - det virker temmelig uproffesionelt ikke at give besked om den form for ændringer...

Ja, længe leve BABY!!!!

Vi vidste godt der kom nyt site, med ny kodning, men ikke hvornår. Chefen, som iøvrigt ligger syg., fik besked sent igår. Og nu er teknikken gået hjem for at sove  Ahrmen... jeg er temmelig chokeret. Har været i virksomhedne i et år og de er ikke altid lige gode til det med kommunikation, men det her skår alt!!!

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, vi er nogle sataner, os svenskere

i virkeligheden er det MIG der har lavet rod i hele Jeres system!! Muahahahah

Møg irriterende... Men ja, så har du da en god undskyldning for at lave en masse andet

Anmeld

26. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

Ja, vi er nogle sataner, os svenskere

i virkeligheden er det MIG der har lavet rod i hele Jeres system!! Muahahahah

Møg irriterende... Men ja, så har du da en god undskyldning for at lave en masse andet

Er det dig???? -Din lille svensk-jävla  Ej.. anede ikke du var svesk?

Lige nu er jeg god frustrete over det. Mest fordi jeg gerne vil hjælpe medlemmerne af sitet (kan rigtig godt lide mit job) og så fordi jeg forudser rigtig meget overarbejde de næste dage.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

JulieE skriver:

Er det dig???? -Din lille svensk-jävla  Ej.. anede ikke du var svesk?

Lige nu er jeg god frustrete over det. Mest fordi jeg gerne vil hjælpe medlemmerne af sitet (kan rigtig godt lide mit job) og så fordi jeg forudser rigtig meget overarbejde de næste dage.

jo jo, jeg er skam 3. generations indvandrer

Min mormor var finlandssvensker og min farmor svensker.

Kan godt forstå det er skod... Man tager jo ikke på job for at lave ingenting Og det med overarbejdet havde jeg ikke lige tænkt på, men det har du da ret i ØV

Anmeld

26. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

jo jo, jeg er skam 3. generations indvandrer

Min mormor var finlandssvensker og min farmor svensker.

Kan godt forstå det er skod... Man tager jo ikke på job for at lave ingenting Og det med overarbejdet havde jeg ikke lige tænkt på, men det har du da ret i ØV

Hi hi... Jeg er faktisk 4. generations  Min formors mor fra var Skåne, men indvandrede til Christianshavn (af alle steder). Herfra udvandrede min farmor til Jylland og jeg er så migreret tilbage til KBH

Ja, den med overarbejdet er jeg lidt bange for. der er lavet nogle gennemgribende ting på sitet, så der skal helt sikkert meget support til. dertil kommer at ingen af os supportere kender det nye site, så det skal nok blive sjovt.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

JulieE skriver:

Hi hi... Jeg er faktisk 4. generations  Min formors mor fra var Skåne, men indvandrede til Christianshavn (af alle steder). Herfra udvandrede min farmor til Jylland og jeg er så migreret tilbage til KBH

Ja, den med overarbejdet er jeg lidt bange for. der er lavet nogle gennemgribende ting på sitet, så der skal helt sikkert meget support til. dertil kommer at ingen af os supportere kender det nye site, så det skal nok blive sjovt.

ja, jubii da Jamen så ved du hvad du skal lave - når du altså får adgang

nå, du er også lidt svesker rumpe.. der kan man bare se

Anmeld

26. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

ja, jubii da Jamen så ved du hvad du skal lave - når du altså får adgang

nå, du er også lidt svesker rumpe.. der kan man bare se

Ja, det tror jeg på... Når min kollega og jeg har fået lært sitet, skal vi også lige oplære de studerende vi har ansat til weekend vagterne

Ja, lidt svensker er der i mig. Men, det er ikke så sjovt som min kære mands svenske aner. Hans mormor lavede slægtsforskning og fandt ud af at de langt tilbage nedstammer fra to svenske adelsslægter der hedder... Gal og Gakke

Anmeld

26. august 2010

Moderator

JulieE skriver:

Ja, det tror jeg på... Når min kollega og jeg har fået lært sitet, skal vi også lige oplære de studerende vi har ansat til weekend vagterne

Ja, lidt svensker er der i mig. Men, det er ikke så sjovt som min kære mands svenske aner. Hans mormor lavede slægtsforskning og fandt ud af at de langt tilbage nedstammer fra to svenske adelsslægter der hedder... Gal og Gakke

det' sgudda løgn? ahahahahaha!!!!

det er satme da sjovt!

det lyder altså ikke ret gennemtænkt at de bare laver om på den måde.. hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.