Ingen mens.. og negative teste .. hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2010

sommerfuglen34

Hej søde piger!

I søndags tænkte jeg .. det må da snart være tid til mens... talte i kalenderen og nåede op på dag 34 .. what.. hmm.. vi har ikke planlagt bebs nu.. men den er hjertelig velkommen hos mig hvis det er.. men nok ikke for farmand.. nå men er på 38. dagen nu.. stadig ingen mens eller tegn derpå. Ikke mens smerter men øm lænd.. føler mig total oppustet. Lignede en gravid igår midt dag.. men mine tests er bragende negative.. ?? Hvad tror i der sker... har slet ikke tænkt graviditet så tror ikke det er psykisk... har tre børn.. de to første testede j først over tid.. men nr. 3 testede j meget svag pos en tre dage før mens..

Plejer at have brunt udflåd flere dage op til mens.. det har j heller ikke.. hvad sker der mon??

Knus Sommerfuglen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

quar20

Aner ikke hvad der sker i kroppen på dig - men ville lige dele mit sammentræf med dig mht. til udeblivende mens.

Fra Januar af i år skulle jeg ha haft min mens, men fik de ikke. Jeg tog SÅ mange test, ja og ringede så til lægen da jeg ikke kunne forstå hvorfor den udeblev..! Jeg var dernede hver  14dag. og fik lavet en graviditetstest men de var alle negative..!!

D. 26 marts kom jeg så til lægen igen . hvor vi sku snakke om at vidersende mig til sygehusets gynækologer.. men BANG pludselig var testen BRAGENDE positiv - både test og blodprøve..!!  tre dage forinden havde jeg endda taget en test som viste negativ..!!

Syntes du skal se tiden an i 14dage mere, får du ikke din mens så kontakt din læge..!! begynder du at få smerter osv - så kontakt lægen med det samme..

Anmeld

26. august 2010

sommerfuglen34

hej..

hold da op det lyder vildt.. hvordan kan det være du ikke kunne teste positiv.. ved lægerne det??.. og forløber graviditeten som den skal?

I aftes fik jeg noget mens symp... og var sikker på nu kommer det.. mener jeg havde det sådan m min yngste også.. men intet kom dengang .. og heller ikke nu. Har en rigtig øm lænd.. og lidt hvidlig udflåd.. hmm.. vil sørme gerne have en afklaring.. puha..

Jeg er ca. 6 dage over tid... har kun haft to mens siden min fødsel så.. og der gik der 37 dage imellem. Så er jo selvfølgelig ikke helt til at regne  med..

Knus

Anmeld

26. august 2010

quar20

Nej de aner det simpelthen ikke..!!  Det var noget rigtig øv for gik og troede at der var noget galt osv - og syntes det gik SÅ længe før jeg blev sendt videre..!!

Men altså han er i maven nu - og nej desværre forløber den ikke helt som planlagt..!! har været indlagt en del gange med stærke smerter i min højre side.. Simpelthen så jeg tud brøler over smerten..!! opkastninger frem til uge 22-23..!! har været sengeliggende i to uger nu - og er så småt begyndt at komme op at gå igen, men fødslen var igang i søndags - så måtte igen en tur på sygehuset med inlæggelse osv..!! For at de kunne stoppe den.. det er jo lige lovlig tidligt.. ( er i uge 27 )..!! - men det sku svært at holde oprejst pande når man også har en søn med fuld fart, og en mand på job osv..!!

Ej kontakt lægen og få det hele undersøgt..!! Selvfølgelig kan den være meget ureglmæssig efter en fødsel - men bare for at være sikker..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.