dårlig tilpas :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Oxydation

Jeg er lidt bekymret.

Jeg har i en uge nu haft det rigtig underligt.

Har haft kvalme, hovedpine, og stikkende fornemmelser i underlivet, og skridtet (ligesom en nål). Har haft en trykken i brystkassen, og mange gange niver det, og stikker i maven

Nogen der har prøvet det samme? eller lign.

Knus fra den bekymrede i uge 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Oxydation

Slet ikke nogen der kan hjælpe mig

Anmeld

25. august 2010

sandratobias

Hvornår har du fået tjekket blodtryk...??? Jeg ville ta til læge og få undersøgt om det er svangerskabsforgiftning...

Anmeld

25. august 2010

Oxydation

sandratobias skriver:

Hvornår har du fået tjekket blodtryk...??? Jeg ville ta til læge og få undersøgt om det er svangerskabsforgiftning...

Det er en måned siden jeg fik tjekket blodtrykket.

Har overvejet at ringe til lægen, eller jordemoder, men vidste ikke om det bare var almindeligt i en graviditet.

Anmeld

30. august 2010

Livia

Jeg ville også kontakte lægen - du kan jo ringe til denne mellem 8 og 9 om morgenen.

Jeg har en tendens til at være tilbageholden med at stille spørgsmål for ikke at komme til at stille de dumme af slagsen, men denne gang tror jeg faktisk jeg vil være min læges største indtægtskilde eller belastning - for det er mit barn og det dummeste i verden er ikke at stille et vigtigt spørgsmål - så jeg synes du skal ringe om selv de mindste ting (du kan ligeså godt øve dig i at snakke med en irriteret læge - når dit barn er født og det får feber de første sytten gange bliver du nok den største irritation sammen med os andre førstegangsfødende) (har jeg hørt) (hvis altså du er førstegangsfødende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.