Jah dagen starter godt, jeg skulle i skole og sener skulle en kammerat med hjem fordi han skulle Klippe mig og min kæreste. jah det blev så ikke til noget, fordi han desværre kom i tanke om at han havde glemt de i jylland så han havde ikke penge til Billetten, og jeg have ikke nogen penge på mit kort, så vi måtte lave en ny aftale (det eneste positive der var at jeg har lidt mere tid til at tænke over hvordan jeg gerne vil klippes
)
Men jah jeg tager så toget hjem fra Odense, og da jeg så kommer til Nyborg, og skulle finde min cykel, var den bare væk (den var hvertfald ikke der hvor jeg havde sat den) så jeg tænker bare at nu er der en skovl der har taget min cykel.. men nej nej.. finder den i stedet for oppe i hækken.. og da jeg får den hævet ned, opdager jeg så at mine dæk er blevet piftet også.. så jeg måtte trække hjem..
jeg bliver bare såå sur når det sker, ikke første gang jeg har oplevet hærværk på min cykel, ved dog at det nærmest ikke kan være de samme for sidste jeg oplevede det var da jeg boede i Jylland, men lige meget, kan bare ikke forstå hvor folk ikke bare kan lade andres ting værre.. hav dog respekt for andre ejendom..
Jah ville ikke rigtig noget med dette indlæg bare lige rase lidt af 
Håber at I har haft en dejlig dag..
Trine
Anmeld