Jeg er så nervøs :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2010

mortil4dejligepiger

Hej med jer.

Ja, så er jeg 4+4 i dag, og jeg er simpelthen så nervøs for, at jeg skal abortere igen i denne graviditet .

Jeg har ingen symptomer endnu og føler mig slet ikke gravid. Det husker jeg også fra mine første graviditeter, men jeg husker bestemt at oppustethed kom hurtigt! Jeg kan ikke huske helt hvor tidligt den kom, de andre gange. Jeg kan bare huske, at jeg intet kunne mærke i december/januar da min graviditet endte i en SA. Men i maj/juni var jeg oppustet fra den dag jeg tog testen - den endte så i en MA.

Jeg er SÅ glad for, at jeg er gravid igen og vi ønsker os SÅ meget et barn mere. Hvor er det hårdt at gå og være så bange .

Skulle bare ud med mine frustrationer...

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Lulle25

Tillykke med graviditeten. Jeg kan huske fra mine 3 graviditeter at der ikke er nogen af dem der har været ens, kan godt forstå din nervøsitet, men det er jo ikke sikkert du mærker noget så tidlig. Kan huske jeg blev scannet tidligt sidst, ville helst i 7+ men hun havde ferie der og lovede der var hjerteblink ugen inden, men det var der ikke, for der var kun lige klargjort til han skulle flytte ind i mavsen, vi fik en ny tid på hendes regning i 8+3 og der var der sørme flyttet en lille spire ind og hjertelyden var perfekt. Så jeg vil anbefale dig at få en tidlig scanning i uge 7+ så du kan få ro på

Knus Louise og held og lykke med det hele

Anmeld

25. august 2010

Linse79

Jeg kender godt følelsen, synes heller ikke, at jeg har særlig mange tegn på graviditet og vi er lige lang henne... Selvfølgelig kommer det til at gå fint, og som Lulle skriver, så kunne du måske få lidt ro med en tidlig scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.