Malou 3 måneder.. -Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Maria.

Chalala85 skriver:

Selv tak, hende kan jeg godt forstå du er helt xset i hehe

Ja, man kan ikk være andet.. Ekstra bonus info: Hun sover natten lang, er super nem og altid glad. Så kommer der automatisk lidt ekstra overskud! Lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Chalala85

Maria. skriver:

Ja, man kan ikk være andet.. Ekstra bonus info: Hun sover natten lang, er super nem og altid glad. Så kommer der automatisk lidt ekstra overskud! Lækkert

Ahhhrmen det er jo det jeg siger, en perfekt lille lækker cutiepie af en prinsesse du har dig Det er jo lækkert!! hihi

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Narh.. Jeg var frisk hvis det var i Kongens Have med solskin, men sådan noget center-ræs er ikke lige mig..

Heller ikke mig, men der er bare så mange jeg gerne vil møde

Anmeld

25. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Heller ikke mig, men der er bare så mange jeg gerne vil møde

Ja, også mig.. Men alt det stress og jag og alle skal sikkert med metro derud osv.. Det bliver for meget.. Desuden skal hun have sin vaccine på fredag og aner ikk hvordan hun reagerer, men  fingrer for at det går nogenlunde..

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

lækkermås! og jeg ÆLSKER hendes frisure!

Den der giraf bliver absolut yndlings meget snart! Laura har 2

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, også mig.. Men alt det stress og jag og alle skal sikkert med metro derud osv.. Det bliver for meget.. Desuden skal hun have sin vaccine på fredag og aner ikk hvordan hun reagerer, men  fingrer for at det går nogenlunde..

Nej for søren..jeg er også meget i tvivl for vi skal til bryllup om lørdagen så to dage med en masse fremmede mennesker...hmmm Runa skal stikkes på mandag

Lad os håbe, at der ikke kommer nogen reaktioner hos nogen af dem

Anmeld

25. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

lækkermås! og jeg ÆLSKER hendes frisure!

Den der giraf bliver absolut yndlings meget snart! Laura har 2

Tark søde! Det er den allerede! Hun smiler over hele hovedet når hun ser den! Og den bliver gnasket godt igennem!

Anmeld

25. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Nej for søren..jeg er også meget i tvivl for vi skal til bryllup om lørdagen så to dage med en masse fremmede mennesker...hmmm Runa skal stikkes på mandag

Lad os håbe, at der ikke kommer nogen reaktioner hos nogen af dem

Uha ja.. Jeg er helt dårlig allerede.. Hader virkelig når de skal stikkes! Og nu får de jo 2!! en i hvert lår! Puha.. Det skal virkelig bare overståes!

Anmeld

26. august 2010

BabyMus

Hvor er hun dog bare bedårende altså! (:

Hedder hun også Rosa? Synes jeg ser Malou Rosa på sutten. Det er da bare for cute et navn. (:

Anmeld

26. august 2010

Maria.

BabyMus skriver:

Hvor er hun dog bare bedårende altså! (:

Hedder hun også Rosa? Synes jeg ser Malou Rosa på sutten. Det er da bare for cute et navn. (:

Tusind tak!  Hun hedder Malou Rose..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.