Masser af babyudstyr + legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. august 2010

NessaXenia

Roskildepigen skriver:

De nye koster 20 kr stykket.

Og de gamle kan du få til 10 kr stykket eller også har jeg lavet en stor pakke, som jeg kan sende dig billede af senere hvis du ønsker det?

Desværre ikke flere sutter end dem som er på billedet allerede på hjemmesiden.

passer sutterne til flaskerne??

Du må meget gerne lave en samlet pakke + billede.

jeg skal i hvert fald have 1 stor og 1 lille ( af de nye)

og 3 brugte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

AnneMette34

trækker tilbage..

Anmeld

30. august 2010

Roskildepigen

puha, jeg tror jeg har svaret jer alle og håber ikke jeg har solgt noget dobbelt - synes da det var helt vildt så mange købere der meldt sig samtidtigt

Men hvis der er nogen som ikke har fået svar så skriv endelig. Og dem som gerne vil købe kan lige bekræfte handelen og så sletter jeg tingene fra siden.

Hilsen

Tine

Anmeld

30. august 2010

line melias mor

Roskildepigen skriver:

puha, jeg tror jeg har svaret jer alle og håber ikke jeg har solgt noget dobbelt - synes da det var helt vildt så mange købere der meldt sig samtidtigt

Men hvis der er nogen som ikke har fået svar så skriv endelig. Og dem som gerne vil købe kan lige bekræfte handelen og så sletter jeg tingene fra siden.

Hilsen

Tine

hej tine har sendt dig et brev

Anmeld

30. august 2010

Roskildepigen

line melias mor skriver:

hej tine har sendt dig et brev

Har svaret

Anmeld

5. september 2010

KatrineF

Hej Tine.
Jeg overførte penge til dig for en uges tid siden, men har ingenting hørt fra dig. Kan du give en update på hvornår jeg ser tingene?

Mvh
Katrine

Anmeld

5. september 2010

Roskildepigen

KatrineF skriver:

Hej Tine.
Jeg overførte penge til dig for en uges tid siden, men har ingenting hørt fra dig. Kan du give en update på hvornår jeg ser tingene?

Mvh
Katrine

Ah det passer vist ikke at du ingenting har hørt fra mig  - vi har dag mailet sammen flere gange.

vi skrev sammen i tirsdags om at jeg ville sige til når pengene var gået ind (da du skrev at du havde overført til mig) og desværre så går der jo nogle bank dage når det er forskellige banker, så jeg fik først pengene fredag. Jeg har desværre været til familie arrangement hele weekenden, så jeg har ikke kunne komme på posthuset.

Din pakke bliver sendt mandag

Hilsen

Tine

Anmeld

5. september 2010

KatrineF

Du skrev bare at du ville give lyd når pengene var på din konto.. og du har ikke svaret på min sidste mail, derfor skriver jeg her

Mvh
Katrine

Anmeld

5. september 2010

Roskildepigen

KatrineF skriver:

Du skrev bare at du ville give lyd når pengene var på din konto.. og du har ikke svaret på min sidste mail, derfor skriver jeg her

Mvh
Katrine

Har først lige logget på her til aften. Har slet ikke været på nettet hele weekenden. Så derfor ser jeg først din mail nu. Puha en weekend. Sommerfest fredag i børnehaven og så famile arrangement lørdag og søndag....

Men jeg lover at sende i morgen. 

Anmeld

14. september 2010

millesofie

er der flere sutteflasker? de er kanon gode vi er blevet så glade for den du sendte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.