Masser af babyudstyr + legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2010

Roskildepigen

Mini-Terp skriver:

Jeg vil gerne købe lamaze elgen, hvis den ikke er solgt?

Desværre så er der lagt bud på den før, men hvis det falder fra, så siger jeg helt sikkert til

Der er jo en del andet Lamaze - noget af det som kunne være interessant?

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Bom

Roskildepigen skriver:

Desværre så er der lagt bud på den før, men hvis det falder fra, så siger jeg helt sikkert til

Der er jo en del andet Lamaze - noget af det som kunne være interessant?

Tine

Synes kun jeg kan se skildpadden og elgen fra lamaze

Anmeld

25. august 2010

Roskildepigen

Mini-Terp skriver:

Synes kun jeg kan se skildpadden og elgen fra lamaze

Ja det har du ret i. Der er kun skildpadden tilbage.

Havde lige glemt jeg havde solgt de andre ting på et andet tidspunkt.

Sorry.

Anmeld

29. august 2010

Willa's mor

Sikke en masse fine ting.. Men jeg er ude efter en easyrider. Det er den børnene kan stå på, ved barnevognen. Har du sådan en?

Anmeld

29. august 2010

KatrineF

Fine ting 

Giver du rabat hvis man køber mange ting? Jeg kunne godt være interesseret i følgende så:

Pingvin som kan spille musik - 40 kr

Fisher Price aktivitet til klapvognen - 40 k

Æseldyr som går stille hen ad gulvet når man trykker på ham. Snakker og spille musik imens - 40 kr.

Nye sutteflasker fra Fisher Price (samme som Avent bare andet navn). Du kan bruge alt Avent tilbehør til dem. - 20 kr stykket

Smart termo flaske til opvarmning af flaske på turen - 40 kr stykket eller 60 for begge.

Flaskerenser - 2 stk 40 kr

Fisher Price akvarie 50 kr

Har du en god pris på dette? Jeg bor på Frederiksberg, så det skulle muligvis sendes med posten.

Anmeld

29. august 2010

Roskildepigen

KatrineF skriver:

Fine ting 

Giver du rabat hvis man køber mange ting? Jeg kunne godt være interesseret i følgende så:

Pingvin som kan spille musik - 40 kr

Fisher Price aktivitet til klapvognen - 40 k

Æseldyr som går stille hen ad gulvet når man trykker på ham. Snakker og spille musik imens - 40 kr.

Nye sutteflasker fra Fisher Price (samme som Avent bare andet navn). Du kan bruge alt Avent tilbehør til dem. - 20 kr stykket

Smart termo flaske til opvarmning af flaske på turen - 40 kr stykket eller 60 for begge.

Flaskerenser - 2 stk 40 kr

Fisher Price akvarie 50 kr

Har du en god pris på dette? Jeg bor på Frederiksberg, så det skulle muligvis sendes med posten.

Hej,

Det er helt iorden. Hvad siger du til 500kr incl. porto (75 kr)?

Jeg har faktisk noget mere Avent/fisher price flaske ting som jeg ikke har sat på endnu. Kunne du have interesse i det? Det er bla. en sterillisator. Den er brugt, men kun ganske lidt, da min datter var ammebarn og kun her til sidst hun fik en flaske hver aften. Så den er nok brugt 1 gang om ugen i 2 måneder max.

Hvad med sutter til flaskerne ? Dem har du ikke brug for? De er helt nye. I sterile boxe. Har kun pillet pappet af, så de ikke fyldt så meget men fik jo "desværre" ikke brug for dem, da datteren blev ammebarn Troede hun skulle være flaskebarn som storesøster.

Hilsen

Tine

Anmeld

29. august 2010

millesofie

Roskildepigen skriver:

Hej,

Nyt og næsten nyt legetøj + udstyr sælges.

Jeg håber det er tilladt at linke til egen  hjemmeside med billeder og priser. Siden bliver opdateret løbende som salg og nye ting kommer på.

http://www.havelodden.dk/Salg.html

Har en masse liggende som endnu ikke er sat til salg, så hvis du mangler noget, så skriv endelig (har det sikkert liggende   )

Jeg bor i Roskilde og tingene kan hentes efter aftale og ellers så betaler køber for porto.

Kh

Tine

jeg er meget interessret i disse ting

jeg ville høre hvad du skulle have for den med portojeg har skrevet med rød de steder hvor jeg ikke ønsker alt på billedet

Fisher Price sugekop vindmølle - 20 kr

Fisher Price "gavesæt" - se indhold på billedet - 50 kr. Super god når man er på tur. Især skålen og skeerne er fantastiske !

Aktivitetsrat - 40 kr

1 AF DE SMÅ !!  (Nye sutteflasker fra Fisher Price (samme som Avent bare andet navn). Du kan bruge alt Avent tilbehør til dem. - 20 kr stykket)

KUN EN AF HVER STR  (Sutter til sutteflasker (Avent eller Fisher Price) forskellige størrelser - 50 kr for dem alle.)

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

Roskildepigen skriver:

Hej,

Nyt og næsten nyt legetøj + udstyr sælges.

Jeg håber det er tilladt at linke til egen  hjemmeside med billeder og priser. Siden bliver opdateret løbende som salg og nye ting kommer på.

http://www.havelodden.dk/Salg.html

Har en masse liggende som endnu ikke er sat til salg, så hvis du mangler noget, så skriv endelig (har det sikkert liggende   )

Jeg bor i Roskilde og tingene kan hentes efter aftale og ellers så betaler køber for porto.

Kh

Tine

Musical learning chair fra Fisher Price. OG akvariet.

Hvad skal du have for de to ting (hvis de altså ikke er solgt). Jeg kan hente det hos dig. Bor selv i Roskilde..

:-)

Anmeld

29. august 2010

Roskildepigen

Fisenberg skriver:

jeg er meget interessret i disse ting

jeg ville høre hvad du skulle have for den med portojeg har skrevet med rød de steder hvor jeg ikke ønsker alt på billedet

Fisher Price sugekop vindmølle - 20 kr

Fisher Price "gavesæt" - se indhold på billedet - 50 kr. Super god når man er på tur. Især skålen og skeerne er fantastiske !

Aktivitetsrat - 40 kr

1 AF DE SMÅ !!  (Nye sutteflasker fra Fisher Price (samme som Avent bare andet navn). Du kan bruge alt Avent tilbehør til dem. - 20 kr stykket)

KUN EN AF HVER STR  (Sutter til sutteflasker (Avent eller Fisher Price) forskellige størrelser - 50 kr for dem alle.)

Hej,

Det eneste der er budt på er sutteflaskerne, men jeg tør nok godt sælge en af dem til dig så må KatrineF købe en mindre

Hvad siger du til 200 incl. porto ?

Tine

Anmeld

29. august 2010

Roskildepigen

SeptemberBaby skriver:

Musical learning chair fra Fisher Price. OG akvariet.

Hvad skal du have for de to ting (hvis de altså ikke er solgt). Jeg kan hente det hos dig. Bor selv i Roskilde..

:-)

Hej,

Jeg venter på om KatrineF vil købe akvariet. Har lige givet hende en pris på det.

Så du kan få stolen for 250 kr. Og ellers hvis Katrine ikke vil have akvariet alligevel, så er du velkommen til akvariet

Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.