Lidt ynk fra mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2010

2721

Min ældste og bedste veninde flytter til Bruxells i 5 mdr. på lørdag og er helt græde færdig, hun var og sige "på gensyn" som hun kalder det, idag.

Jeg sys bare det er så hårdt, hun er den eneste af mine venner der bor i Kbh og eftersom jeg går hjemme er det jo ikke liiige så nemt bare at finde nye venner særligt ikke når jeg oveni er mega genert/sky i starten, når jeg møder fremmede. På lørdag skal vi møde hende i lufthavnen får at sende hende afsted og jeg orker det næsten ikke. Hendes mor har allerede kørt hårdt på hende over at hun rejser væk og det har virkelig gjort hende ked, så jeg er så nervøs får at være ligesådan, da hun jo ikke skal have det skidt med at gøre det her. Er super glad på hendes vejne, da hun virkelig har ønsket sig det her. Men samtidig ked over jeg skal undvære hende. Hun er og har altid været min klippe i stormvejret 

Vil ikke noget særligt med mit indlæg, andet end at læsse lidt af, da jeg sys det hele er rimlig hårdt lige nu. Og tror snart kæresten er træt af at trøste mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min bedste veninde flyttede til grønland... Hun boede først deroppe i ½ år og derefter var hun hjemme i et ½ år og flyttede derop i 3½ år.

Det gjorde så ONDT inden i. Jeg følte det var MIG hun rejste fra. Jeg havde det faktisk rigtig dårlig længe... Når hun var hjemme på ferie, havde hun jo også sin familie og andre venner, der trængte til at se hende. Så på et tidspunkt, så skrev jeg faktisk et brev til hende deroppe.At jeg elskede hende, højere end noget andet, men at jeg blev nødt til at sætte hende fri fra mit hjerte. Hun kunne ikke bo der, så længe hun boede så langt væk. Hun blev helt vildt ked af det, men forstod det som sådan godt.

Grunden til at jeg satte hende fri, var at jeg følte mig SÅ ensom og forladt. Jeg havde ikke mulighed for at åbne mit hjerte for nye venindeskaber, så længe hun optog mit hjerte, så meget som hun gjorde... Så jeg følte mig ensom og utro, hvis jeg åbnede op for andre...

Da hun ENDELIG kom hjem til mig igen, så startede vi vores venskab på ny. Hun er stadig en af mine allerkæreste veninder, men vi har et andet slags venskab nu. Vi udviklede os begge to meget, de år vi var væk fra hinanden.

Men jeg forstår godt, hvsi det er hårdt og gør ondt.

Jeg håber du finder DIN måde at tackle det på!!! stort kram!

Anmeld

25. august 2010

2721

Zafir skriver:

Min bedste veninde flyttede til grønland... Hun boede først deroppe i ½ år og derefter var hun hjemme i et ½ år og flyttede derop i 3½ år.

Det gjorde så ONDT inden i. Jeg følte det var MIG hun rejste fra. Jeg havde det faktisk rigtig dårlig længe... Når hun var hjemme på ferie, havde hun jo også sin familie og andre venner, der trængte til at se hende. Så på et tidspunkt, så skrev jeg faktisk et brev til hende deroppe.At jeg elskede hende, højere end noget andet, men at jeg blev nødt til at sætte hende fri fra mit hjerte. Hun kunne ikke bo der, så længe hun boede så langt væk. Hun blev helt vildt ked af det, men forstod det som sådan godt.

Grunden til at jeg satte hende fri, var at jeg følte mig SÅ ensom og forladt. Jeg havde ikke mulighed for at åbne mit hjerte for nye venindeskaber, så længe hun optog mit hjerte, så meget som hun gjorde... Så jeg følte mig ensom og utro, hvis jeg åbnede op for andre...

Da hun ENDELIG kom hjem til mig igen, så startede vi vores venskab på ny. Hun er stadig en af mine allerkæreste veninder, men vi har et andet slags venskab nu. Vi udviklede os begge to meget, de år vi var væk fra hinanden.

Men jeg forstår godt, hvsi det er hårdt og gør ondt.

Jeg håber du finder DIN måde at tackle det på!!! stort kram!

Det med hun ikke kommer tilbage er nok også lidt min frygt, eller at vi glider fra hinanden eller jeg blir erstattet af en ny. Men mest af alt, hvem er det liiige jeg skal ringe til og dele mine op og nedture med, hvem kigger lige forbi når jeg har en øv dag. Det blir hårdt

Men godt at i har fundet en måde at forstætte med at være venner på.

Anmeld

25. august 2010

Moderator

2606peanut skriver:

Det med hun ikke kommer tilbage er nok også lidt min frygt, eller at vi glider fra hinanden eller jeg blir erstattet af en ny. Men mest af alt, hvem er det liiige jeg skal ringe til og dele mine op og nedture med, hvem kigger lige forbi når jeg har en øv dag. Det blir hårdt

Men godt at i har fundet en måde at forstætte med at være venner på.

du skal være glad for at det KUN er bruxelles og at der er skype og alt muligt nu om dage

Men jeg kan godt følge at det bliver rigtig hårdt, specielt den første tid.

Du må gerne hælde vand ud af ørerne eller hjertet til mig. Jeg ved godt hvordan det er...

Anmeld

25. august 2010

2721

Zafir skriver:

du skal være glad for at det KUN er bruxelles og at der er skype og alt muligt nu om dage

Men jeg kan godt følge at det bliver rigtig hårdt, specielt den første tid.

Du må gerne hælde vand ud af ørerne eller hjertet til mig. Jeg ved godt hvordan det er...

Det siger hun også Er sikkert også bare urimelig når jeg sys det er vildt besværligt at skulle have faste skype tider får at kunne tale med hende. Hvad nu hvis der sker noget rigtig skidt som jeg VIRKELIG har brug får at tale om men der er stadig 2 dage til hun kommer på skype??? Sys bare det er svært. (ihh hvor er jeg ynkelig )

Tak hvor er du sød, måske jeg tager dig på ordet

Anmeld

25. august 2010

Moderator

2606peanut skriver:

Det siger hun også Er sikkert også bare urimelig når jeg sys det er vildt besværligt at skulle have faste skype tider får at kunne tale med hende. Hvad nu hvis der sker noget rigtig skidt som jeg VIRKELIG har brug får at tale om men der er stadig 2 dage til hun kommer på skype??? Sys bare det er svært. (ihh hvor er jeg ynkelig )

Tak hvor er du sød, måske jeg tager dig på ordet

Helt i orden at være YNKELIG

Du må gerne tage mig på ordet

Anmeld

25. august 2010

grinny

Hvor må det være svært når ens bedste veninde flytter.. Jeg har aldrig prøvet det, men jeg har prøvet at miste en veninde, og ved hvor ondt det gør når den person man altid fortæller alt til lige pludselig ikke er der mere.

Jeg mistede desværre min barndoms veninde igennem 14 år fordi hun blev jaloux over at jeg fik kæreste, blev forlovet og fik lejlighed

Anmeld

25. august 2010

2721

grinny skriver:

Hvor må det være svært når ens bedste veninde flytter.. Jeg har aldrig prøvet det, men jeg har prøvet at miste en veninde, og ved hvor ondt det gør når den person man altid fortæller alt til lige pludselig ikke er der mere.

Jeg mistede desværre min barndoms veninde igennem 14 år fordi hun blev jaloux over at jeg fik kæreste, blev forlovet og fik lejlighed

Tak, og gør mig ondt med din veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.