Skal I have flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Dansker I Holland

Jeg har 2 skønner piger fra et tidligere forhold og der er 2 år imellem dem og det er helt fint med mig. Venter nu min tredje og jeg er SLET ikke færdig med at få de børn jeg skal have da Smiler.. Vil i hvert gerne have 1 eller 2 mere efter denne her graviditet

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

oo

JA! vi vil gerne have alle de unger der melder sig

Anmeld

25. august 2010

Muffinmus

JAAAA-

Eller dvs jeg i hvert fald er mega skruk og har været det siden den sidste blev født...

Manden overvejer stadig nr 3:-)

Vil have flere fordi jeg føler det er rigtigt for mig og min familie:-)

Anmeld

25. august 2010

Alberts/

jeg vil gerne have 3 i alt, så den i maven som forhåbenlig kommer inden for en uge eller 2 max 3(; og så kommer de andre to efter jeg har fået min uddannelse(;

Anmeld

25. august 2010

Sees

Jeg har jo den skønneste knægt, (med en anden, end ham jeg er sammen med) - Vi har snakket om at der nok skal komme to mere på et tidspunkt, meeen vi venter lige til vi har nydt vores lille basse lidt mere

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Jeg tror vi skal have en mere... det svinger lidt fra dag til dag (alt afhængig af hvordan Liva opfører sig )

Hvornår det bliver ved jeg ikke.... men tror der kommer en mere på et tidspunkt

Anmeld

25. august 2010

mortil4dejligepiger

Vi har 3 børn og vil meget gerne have én til. Er faktisk gravid og håber på, heldet er med os denne gang, så vi får det barn, vi ønsker os

Anmeld

25. august 2010

Koen.

Vil helt bestemt gerne have en mere, men nu skal lillepigen nydes i stor stil først

Anmeld

25. august 2010

SiLiMiMa

du kender jo allerede mit svar

jeg skal da love for ham gutten lige har fået dig omvendt 180 grader - i hvert fald i tankerne (indtil videre)...

spændende, eva!!!

knus heise

Anmeld

25. august 2010

D.B.L

Jeg vil gerne ende på 3 unger i alt. Har Ella på 3,7 år og Cornelia på 17 mdr. Tænker dog at der godt lige må gå nogle år, vil gerne have lidt mindre afhængighed, og større lejlighed. Om 2-3 år vil være passende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.