Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kom til at tænke på om man endelig selv bestemmer hvad man vil ligge på, eller om de bestemmer det på sygehuset?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer an på hvor du skal føde - om de overhovedet har et patienthotel
Hvis du har en helt almindelig fødsel uden problemer så kommer man over på patienthotellet...
Ved KJ osv så bliver man på barselsgangen
Tror ikke man selv kan bestemme....(på OUH)
det er viborg sygehus jeg skal på.
Anonym skriver: det er viborg sygehus jeg skal på.
På viborg kommer du, som 1. gangs fødende på hotel, ved en ukompliceret fødsel. Ved kejsersnit skal de observere en i 48 timer, på barselsgangen... og sikkert også, hvis der er andre komplikationer med moderen.
Mit barn blev indlagt efter fødslen og faderen og jeg blev efter 48 timer indlogeret på hotellet... GLÆD dig til maden - uhm... overvejer at betale mig fra et par døgn, når jeg skal føde til feb
rikkekrogh skriver: På viborg kommer du, som 1. gangs fødende på hotel, ved en ukompliceret fødsel. Ved kejsersnit skal de observere en i 48 timer, på barselsgangen... og sikkert også, hvis der er andre komplikationer med moderen. Mit barn blev indlagt efter fødslen og faderen og jeg blev efter 48 timer indlogeret på hotellet... GLÆD dig til maden - uhm... overvejer at betale mig fra et par døgn, når jeg skal føde til feb
mange tak for svar(;
var på barselsgangen og se og syntes ikke det lige er mig, da man skal ud på gangen for bad og toilet og det syntes jeg ikke om,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128