hvad ville I ha gjort ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Anonym trådstarter

da jeg hentede mit barn i institutionen i dag overværede jeg noget der virkelig overskred mine grænser. en mandlig pædagog og en dreng befinder sig på toilettet drengen græder fordi han ikke vil på toilet og pædagogen råber af drengen fordi han ikke vil sætte sig op på toilettet selv (plejer vist at få stjerner men det var så slut idag til stor ulykke og frustration for den lille dreng) drengen nægter og græder mere og mere efter sin mor og far men her er ingen kære mor og på et tidspunkt rykker pædagogen så meget tæt på drengens hoved  ca 10 cm og siger på en uhyglig stille men rasende måde  jeg gider ikke mere af det pjat sæt dig så op på toilettet, måske nok ikke så hårde ord i sig selv men hele måden hvorpå drengen bare skal op på det skide toilet og bliver overfust af en sur pædagog og bare vil ha sin mor og far... jeg bliver  stjernetosset selvom det ikke er mit barn! men behersker mig og henter en garvet pædagog og informerer hende om at jeg for så vidt ik vil blande mig men oplever at toilet situationen er gået i hårdknude og at hun nok bør blande sig da det med at råbe af børnene ikke er hensigstmæssigt i mine øjne! det gør hun så og jeg går hjem. Jeg mener bare ikke det er pædagogisk at råbe ad børnene uanset situationen og det her stod på i over 5 minutter hvor jeg blev mere og mere sur!!! spørgsmålet til jer er så om i ville ha gjort det samme eller ladet dem om deres måder eller hvad i ville ha gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

charlottekri

jeg tror også nok at jeg ville have taget fat i en anden pædagog, der kunne tage over. alle kan jo have sine dårlige dage, og mon ikke han har haft dårlig samvittighed bagefter for at have hidset sig op??

Anmeld

25. august 2010

Svei

Jeg ville IKKE have holdt min mund og tror som også lige jeg ville nævne det til lederen...hører om det er metoder man bruger på stedet eller om denne ene pædagog har misforstået noget.

Skæld ud og især skæld ud af andre en nære personer er for børnene meget voldsomt og lige så skadeligt som fysisk afstraffelse...jeg tager HELT afstand fra sådan en adfæd over for børn...føj.

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

jeg tror også nok at jeg ville have taget fat i en anden pædagog, der kunne tage over. alle kan jo have sine dårlige dage, og mon ikke han har haft dårlig samvittighed bagefter for at have hidset sig op??

sådan tænkte jeg også og det var  præcis os derfor jeg ikke for ud og hev drengen i "sikkerhed" men kunne ikke bare gå derfra og svigte den lille dreng. og nu holder jeg da lidt øje med ham der for det skulle jo nødig være en vane!

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg ville IKKE have holdt min mund og tror som også lige jeg ville nævne det til lederen...hører om det er metoder man bruger på stedet eller om denne ene pædagog har misforstået noget.

Skæld ud og især skæld ud af andre en nære personer er for børnene meget voldsomt og lige så skadeligt som fysisk afstraffelse...jeg tager HELT afstand fra sådan en adfæd over for børn...føj.

føj er det helt rigtig ord for min mave vendte sig virkelig over det og skal da os lige have fat i lederen i morgen og høre hvordan man vil ha at personaler takler de situationer en anden gang!

Anmeld

25. august 2010

Svei

Anonym skriver:

føj er det helt rigtig ord for min mave vendte sig virkelig over det og skal da os lige have fat i lederen i morgen og høre hvordan man vil ha at personaler takler de situationer en anden gang!

Ja, for det er jo ansigtet udadtil...og den ene situation er jo det du nu ser for dig og som står som en mulig situation dit bare kunne komme ud for...i min verden er det bare IKKE i orden, arbejder man med børn, så skal man lære at bede om hjælp hvis man havner derude hvor ikke man magter det og det har man sine kollegaer til....nøj, jeg var blevet gal...

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, for det er jo ansigtet udadtil...og den ene situation er jo det du nu ser for dig og som står som en mulig situation dit bare kunne komme ud for...i min verden er det bare IKKE i orden, arbejder man med børn, så skal man lære at bede om hjælp hvis man havner derude hvor ikke man magter det og det har man sine kollegaer til....nøj, jeg var blevet gal...

præcis! kunne ik ha sagt det bedre selv!

Anmeld

25. august 2010

2721

Jeg tror og håber da at jeg havde handlet som dig, da det på ingen måde er en acceptabel opførsel. Og er da helt klart også mit skræmme billed af hvordan det kan forgå i en instution.

Men ja mega føj

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

2606peanut skriver:

Jeg tror og håber da at jeg havde handlet som dig, da det på ingen måde er en acceptabel opførsel. Og er da helt klart også mit skræmme billed af hvordan det kan forgå i en instution.

Men ja mega føj

ja det fik da mig til at tænke en ekstra gang over hvad der mon sker når vi ik er der! 

Anmeld

25. august 2010

2721

Anonym skriver:

ja det fik da mig til at tænke en ekstra gang over hvad der mon sker når vi ik er der! 

Det kan jeg sørme godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.