Maja84 skriver:
Øv øv øv, sidder her og er skide træt af situationen lige pt...
Regnede frem til at vi kommer til at holde barnedåb midt i maj måned næste år, og ja tænkte jeg måtte ringe rundt allerede nu hvis vi skulle have en chance, og stort set alt er optaget 
ja har kun meget få muligheder tilbage, at være heldig på det forsamlingshus, vi endun ikke har kunne få fat i, eller at vi skal holde det på den nærliggende kro, og så komme op og give en formue 
vi havde regnet ud at vi kunne regne med en 6-7000 kr til udgifter til barnedåb, og skal vi holde det på kro bliver det min deroppe omkring da det koster omkring 200-250 pr kuvert.... dog skal vi jo så ikke selv sørge for noget men vi skal jo så også betale drikke ved siden af.
kan man evt godt tillade sig at sige folk kan få dne første sodavand/øl/glas vin, og skal de have mere at drikke må de selv betale
men er så skide træt at det, da jeg heller ikke kan få fat på kirken, og frygter at vi evt ikke kan få barnedåb, hvor de så er en ledig tid, hvor vi kan holde det 
øv hvor er bare trels, og har søgt alle forsamlingshuse og steder det kan holdes inden for en rimelig god radius, op til ca 35 km væk
hvad ville i gøre, evt holde det i forsamlingshuset hvis det er ledigt eller give måske give et par tusind mere og så ikke skulle tænke på tænke ud over at lave en fed dåbskage (ingen borddækning osv)
fandt så også ud af mange forsamlingshuse udlejes fra kl 10 om formiddagen og til næste morgen, hvilket jo ikke kan bruges til ret meget hvis man skal i kirken kl 10 og så er man nødsaget til at leje 2 hele dage, så prisen pludselig er fordoblet på lejen. Øv hvor er det frustrerende
nogle gode råd, vi har snakket 2 datoer 15 og 22 maj ( har ikke rigtig muligheder før eller senere)
undskyld det blev lidt langt 
Vad at det i nogle kommuner er muligt at leje lokaler i skoler el. lig.