Bilka´s bodyer til en 10´er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Banditten´s mor

Jeg har set at der er en del herinde, der er meget glade for Bilka´s billige bodyer. Så vi jeg da lige høre jer inden jeg køber et læs af dem: Hvor meget krymper de? En størrelse? To? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

maria_wlt

1 størrelse gør de

Anmeld

25. august 2010

Banditten´s mor

maria_wt skriver:

1 størrelse gør de

Tak for det  

Så håber jeg at der er flere tilbage

Anmeld

25. august 2010

Valle81

Jo de krymper ca en størrelse - men de holder virkelig formen vask efter vask:0)

Jeg har ikke købt andet til Anton og de har ikke mistet form farve eller knapper:0)

Jeg køber dem dog i Tøj og sko da de har mange flere designs at vælge imellem end Bilka og der koster de altid 10 kroner:0)

Anmeld

25. august 2010

Banditten´s mor

Valle81 skriver:

Jo de krymper ca en størrelse - men de holder virkelig formen vask efter vask:0)

Jeg har ikke købt andet til Anton og de har ikke mistet form farve eller knapper:0)

Jeg køber dem dog i Tøj og sko da de har mange flere designs at vælge imellem end Bilka og der koster de altid 10 kroner:0)

Mange tak for dit tip

Anmeld

25. august 2010

klmf

Jeg købte 8 bodyer i Bilka og endte med kun at bruge 1. Halvdelen krympede 2-3 størrelser i vask og de sidste smed knapperne første gang, jeg brugte dem. Må have fået mandagsmodellerne

Anmeld

25. august 2010

ZamanogDania

Jeg synes det krumper lidt, men ikke meget. Har altid købt dem i bilka eller føtex. Synes de holder meget længe og mister slet ikke farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.