Hader verjudsigten!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Sara.

ARG.....

Min mand og jeg har købt rejse til Bulgarien.. Os og vores to små børn.

Det eneste vi har planer om er at slappe af (så meget som muligt med børn). Stresse ned og hygge med dem ved poolen og på hotellet....

Men nu siger vejrudsigten i de to uger vi skal være der regn og lave temp. (ala dk, måske lidt varmere).

ØV ØV ØV

Krydser fingre for vejrudsigten er forkert!!!!!

Vil ikke noget med indlægget, har bare brug for at komme ud med noget ARG!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

JonTri

lærkes_mor skriver:

ARG.....

Min mand og jeg har købt rejse til Bulgarien.. Os og vores to små børn.

Det eneste vi har planer om er at slappe af (så meget som muligt med børn). Stresse ned og hygge med dem ved poolen og på hotellet....

Men nu siger vejrudsigten i de to uger vi skal være der regn og lave temp. (ala dk, måske lidt varmere).

ØV ØV ØV

Krydser fingre for vejrudsigten er forkert!!!!!

Vil ikke noget med indlægget, har bare brug for at komme ud med noget ARG!!!!!

Øv da også... håber det vender... Det er heldigvis varmt på en anden måde dernedeaf.

Rigtig go tur alligevel...

Anmeld

25. august 2010

Happiness

Var i bulgarien for nogle år siden. Og der sagde vejrudsigten også regn regn og regn hver dag... Det regnede kun i 5 min af gangen, og så holdt det altså tørt i mange timer. Og det var hovedsageligt om aftenen det regnede. Og har hørt flere sige det. Så lad endelig være med at lig for meget i det

I kan sikkert sagens ligge og dase ved poolen alligevel. Så er det bare at gå ind de få minutter det regner  

Rigtig god ferie ihvertfald, og håber (og tror) det blir det samme som jeg oplevede! Der var det faktisk rart med regnen Det afkølede luften lidt

Anmeld

25. august 2010

Betina_fra_Als

Det her vejr passer mig sååååå godt, dog skal det ikke regne mere, jeg er sååååååååååååååå træt af sommeren og glæder mig for vildt til efterår. Efterår, vinter og forår er mine bedste årstider.

Så for mig er det hlet fint

Anmeld

25. august 2010

oo

altså....90% af tiden er DMI's vejrudsigt det modsatte af det vejr vi rent faktisk har hernede på sydfyn, så det  jeg for er tilfældet med Bulgarien også

Min mor og hendes mand er der nu og har rapporteret hjem, at det er strålende vejr

Anmeld

25. august 2010

Sara.

Tak for alle jeres svar! :-)

Håber virkelig I har ret  

Gider ikke sidde 14 dage på et hotel værelse...... Hvad skal man lave på et hotelvær. når man har børnene med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.