frygtelig ferie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. august 2010

bøgelund

Vi skulle på en dejlig ferie til Tyrkiet i sidste uge. Alt var på plads da vi forlod DK forrige lørdag. Rejseforsikring, pas, forventninger mv. 

Dagen efter ankomsten bliver vi begge syge. Meget syge. Og tirsdag bliver vi indlagt på et tyrkisk hospital, hvor de ikke snakker voldsomt godt engelsk. Det viser sig, at de fleste danskere der ankom sammen med os, er blevet syge. Og af hvad ved vi ikke. 

Da vi skal udskrives, dækker vores rejseforsikring ikke i Tyrkiet. 

Så stod vi der med en mega regning. de havde taget mit pas, som vi først ville få igen, når regningen var betalt. Guiderne så vi ikke meget til, og deres kundeservice i DK har endnu ikke haft tid til at snakke med os. Passet fik vi dagen før hjemrejsen! 

Utroligt at et rejseselskab ikke undrer sig over, at så mange danskere bliver syge på en gang! Jeg ligger stadig syg.. 

Så det var en alle tiders ferie.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Happiness

Puha. Lyder bestemt ikke rart! Og slet ikke når man ikke får en ordentlig behandling af rejseselskabet! Guiderne burde være inde over det, og sørge for at der kom en tolk eller anden på hospitalet, så I kunne få en ordenlig forklaring.

Øv bøv. Kan I ikke klage til rejseselskabet! Skriv alt ned, og send gerne dokumentation med. det er jo "tabt ferie". Kender nogen der har fået en del tilbage da de lå syge og var indlagt på deres ferie!

Må man spørge hvem i rejste med.....?

Anmeld

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikke noget. Det må da kræve en klage!!!! Det var da den værste kundeservice jeg længe har hørt om.

God bedring.

Anmeld

25. august 2010

henh01

Var det maven?

Var selv i Tyrkiet - alanya d. 1-8 aug og der var parasitter i omløb i hele byen. 11 bare fra vores hotel blev indlagt og bravo tours havde været simpelthen så ligeglade, højsnuede og havde cuttet af for alt hvad der hed refusion af billetterne.

Anmeld

25. august 2010

bøgelund

MaybeMe skriver:

Puha. Lyder bestemt ikke rart! Og slet ikke når man ikke får en ordentlig behandling af rejseselskabet! Guiderne burde være inde over det, og sørge for at der kom en tolk eller anden på hospitalet, så I kunne få en ordenlig forklaring.

Øv bøv. Kan I ikke klage til rejseselskabet! Skriv alt ned, og send gerne dokumentation med. det er jo "tabt ferie". Kender nogen der har fået en del tilbage da de lå syge og var indlagt på deres ferie!

Må man spørge hvem i rejste med.....?

Ja, må du gerne. Vil bare ikke stille dem i dårligt lys, for der er sikkert mange der har gode erfaringer. Men Falk Lauritsen.. 

Man kan sende dem en mail, men så får man først svar om 4-6 uger. Og det gider jeg bare ikke vente på. Så jeg ringer derind hver dag, og så skal de nok få nok af mig.. 

Anmeld

25. august 2010

bøgelund

henh01 skriver:

Var det maven?

Var selv i Tyrkiet - alanya d. 1-8 aug og der var parasitter i omløb i hele byen. 11 bare fra vores hotel blev indlagt og bravo tours havde været simpelthen så ligeglade, højsnuede og havde cuttet af for alt hvad der hed refusion af billetterne.

Det er nemlig maven. Syns bare det er mærkeligt, at svenskerne og tyskerne på hotellet ikke var ramt. Forstår slet ikke, at de kan ignorerer sådan et problem. 

Anmeld

25. august 2010

henh01

bøgelund1 skriver:

Det er nemlig maven. Syns bare det er mærkeligt, at svenskerne og tyskerne på hotellet ikke var ramt. Forstår slet ikke, at de kan ignorerer sådan et problem. 

Hvem rejste i med?

Anmeld

25. august 2010

bøgelund

Alexis skriver:

Sikke noget. Det må da kræve en klage!!!! Det var da den værste kundeservice jeg længe har hørt om.

God bedring.

hvis de ikke vil give nogle penge tilbage på nogen måde, skal de nok få klager!! danskerne vi snakkede med dernede, var heller ikke helt tilfreds. Så de er nok ved at være træt af at høre på os.. 

Anmeld

25. august 2010

Lise

Ja, må du gerne. Vil bare ikke stille dem i dårligt lys, for der er sikkert mange der har gode erfaringer. Men Falk Lauritsen.. 

Man kan sende dem en mail, men så får man først svar om 4-6 uger. Og det gider jeg bare ikke vente på. Så jeg ringer derind hver dag, og så skal de nok få nok af mig.. 

Sikke noget l*** med den ferie

Som gammel ansat i et rejsebureau (på salgskontoret - ikke som guide) vil jeg bare råde dig til at henvende dig til dem og fortælle om dine oplevelser. Stille og roligt. Husk at den i den anden ende af telefonen ikke var til stede  Vi var i hvert fald mest tilbøjelig til at give kompensation til de der, på trods af en dårlig ferie, kunne tale venligt til os...

Held og lykke.

Anmeld

25. august 2010

bøgelund

henh01 skriver:

Hvem rejste i med?

Falk Lauritsen.. 

Jeg er sikker på, at de er et rigtig godt rejseselskab. Jeg føler mig bare overhovedet ikke hørt i den her sag.. har ringet derind de sidste 3 dage, og alle gangene fået af vide: ring imorgen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.