2 gode fra Liva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2010

TbCp

Lige to små historier jeg helt har glemt at dele herinde.

1. En af pædagogerne fortæller os at Liva var puttet til lur med de andre sovebørn. Efter 1/2 time plejer de at tage de børn ud der ikke sover.... det troede de at Liva gjorde....
Pludselig står hun i døren ud til legepladsen... i BLE OG GUMMISTØVLER!!!! Glæder mig så meget til at se det billede de havde taget af hende

2. Igår fik hun gave i børnehaven, det var en sparegris. Herhjemme fik hun så lidt småmønter hun kunne putte i den og det synes hun var vældig skægt at lege med.
Da jeg så noget tid efter skal skifte hende sad der klæbet fast til hendes baller 2 en-kroner og en 50 øre ... så har hun dælme stået og puttet penge ned i bleen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

1. En af pædagogerne fortæller os at Liva var puttet til lur med de andre sovebørn. Efter 1/2 time plejer de at tage de børn ud der ikke sover.... det troede de at Liva gjorde....
Pludselig står hun i døren ud til legepladsen... i BLE OG GUMMISTØVLER!!!! Glæder mig så meget til at se det billede de havde taget af hende

2. Igår fik hun gave i børnehaven, det var en sparegris. Herhjemme fik hun så lidt småmønter hun kunne putte i den og det synes hun var vældig skægt at lege med.
Da jeg så noget tid efter skal skifte hende sad der klæbet fast til hendes baller 2 en-kroner og en 50 øre ... så har hun dælme stået og puttet penge ned i bleen

det er sgu da med at gemme pengene et sted andre ikke lige umiddelbart leder!! hi hi!!

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det er sgu da med at gemme pengene et sted andre ikke lige umiddelbart leder!! hi hi!!

Hihihi ja det er det da

Anmeld

26. august 2010

anna-jonas

Griner...............altså den Liva, den Liva.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hihiii, hun er skøn, den unge

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Hold kæft hvor er det fedt!!!! Ha ha ha. Jeg havde skreget af grin hvis det var mig der havde fundet de penge. Det er sgu da godt hun har så mange de kommer ud af den anden ende.

Anmeld

26. august 2010

Ida.

Hehe

Anmeld

26. august 2010

TbCp

michella80 skriver:

Hold kæft hvor er det fedt!!!! Ha ha ha. Jeg havde skreget af grin hvis det var mig der havde fundet de penge. Det er sgu da godt hun har så mange de kommer ud af den anden ende.

Hahahaha

Anmeld

26. august 2010

lion

TbCp skriver:

Hvor er hun bare skøn. Sad her og grinte af din kære Liva.

Selv Jacob grinte da jeg fortalte ham det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.