Carla har fortalt mig noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Barbamama

Jeg er sgu da skide stolt!!!! I går skulle vi ned og handle (lots of næsespray!!!!) og på vej derned kommer vi igennem et grønt område. Der går en hund og jeg siger: "Se Carla der er en hund! Den siger vov vov vov" og hun kigger bare på mig. Da vi så kommer forbi samme sted på vej hjem peger Carla på græsplænen og siger: "vov vov vov"!  Og så måtte jeg jo sige "Ja Carla der var en hund før!" Hold kæft hvor blev jeg stolt!!!!! Og her den anden dag gik vi forbi en hund der gøede og der sagde hun også vov vov vov. Det lyder skide sødt!

Hun har sådan et puslespil med "dutter" med dyr. Og hun kan ikke finde ud af at sætte dem på igen, men når hun tager en brik siger hun hva det? og rækker mig den og så siger jeg "det er en ... og den siger.... så det har vi meget hygge ud af. Der er en hund på, så derfra hun har lært lyden, men derfra og så sætte det sammen med en rigtig hund, det synes jeg sgu er sejt!

Og damen siger også bab bab bab (rap rap rap )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

oo

jaaaaaa! hvor er hun god!

min Carla kunne sige helt vildt mange dyrelyde inden hun kunne sige nogen ord, så man kunne sidde og sige "hvad sir fisken" og så sagde hun "blobblobblob", hvad siger aben? uhuhuhaaaahahahahah! det var så genialt

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jaaaaaa! hvor er hun god!

min Carla kunne sige helt vildt mange dyrelyde inden hun kunne sige nogen ord, så man kunne sidde og sige "hvad sir fisken" og så sagde hun "blobblobblob", hvad siger aben? uhuhuhaaaahahahahah! det var så genialt

Ja det er bare SKIDE fedt! Jeg sagde også lige til hende i går da hun tog anden: Hvad siger den? -bab bab bab

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det mega grineren!!! alle dyr sagde vov-vov her, i lang tid!!  der er stadig ikke vildt mange dyrelyde her... men jeg tror heller ikke vi er super gode til at få fortalt hvad de siger!

men nu har vi lige købt to bøger af Chatarina jo, så nu må vi igang med dyrene

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det mega grineren!!! alle dyr sagde vov-vov her, i lang tid!!  der er stadig ikke vildt mange dyrelyde her... men jeg tror heller ikke vi er super gode til at få fortalt hvad de siger!

men nu har vi lige købt to bøger af Chatarina jo, så nu må vi igang med dyrene

Det er skide hyggeligt!

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

Århh ha ja, det er bare SÅ SKØNT når de søde små skattebasser begynder at sige ord, og kommunikere med én med mere end bare vullapyk... 

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Århh ha ja, det er bare SÅ SKØNT når de søde små skattebasser begynder at sige ord, og kommunikere med én med mere end bare vullapyk... 

Ja det er skide sejt og jeg synes jo bare hun er vildt dygtig. Jeg ved ikke engang om det er normalt at hun kan sige de ting og forstå sammenhængen nu, men jeg synes det er vildt sejt at hun er så opmærksom og forstår så mange ting!

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er skide sejt og jeg synes jo bare hun er vildt dygtig. Jeg ved ikke engang om det er normalt at hun kan sige de ting og forstå sammenhængen nu, men jeg synes det er vildt sejt at hun er så opmærksom og forstår så mange ting!

Tror tidspunktet er meget almindeligt.
Celina er en måned ældre end Carla, og hun siger også vov vov.
Og i sidste uge på vores ferie, da hun kiggede på gæs og ænder, sagde hun også "rap rap", så jeg tror de begynder at stykke tingene sammen ....... At kattene så også i følge Celina siger vov vov... Hehe, jaah.

Dét kommer hen ad vejen, at de får HELT styr på dem alle sammen 

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Tror tidspunktet er meget almindeligt.
Celina er en måned ældre end Carla, og hun siger også vov vov.
Og i sidste uge på vores ferie, da hun kiggede på gæs og ænder, sagde hun også "rap rap", så jeg tror de begynder at stykke tingene sammen ....... At kattene så også i følge Celina siger vov vov... Hehe, jaah.

Dét kommer hen ad vejen, at de får HELT styr på dem alle sammen 

Ha ha ha. Ja okay. Hi hi... Jeg bliver sgu bare imponeret over hende. Men det skal man jo også som mor

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

Ha ha ha. Ja okay. Hi hi... Jeg bliver sgu bare imponeret over hende. Men det skal man jo også som mor

JA DA !!! Du har da også rigeligt med god grund til at være stolt af hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.