Hva skal i have til aftensmad idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

mullesmith2

vi skal have rester af min hjemmelavede lasagne som bare er vidunderlig, det er helt vildt som den smager godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Elvers

Risotto med chorizo, forskellige svampe, bladselleri, persille og sorte bønner... mmm...

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

tomatsuppe med stegt bacon! har aldrig smagt det, men min søster synes lige hun ville invitere hende selv på der herhjemme :-)

Anmeld

25. august 2010

quity

Her står den på "fodbold", da sønnen er hel vild efter det. Fik det første gang hos en af mine veninder.

Ja,nu er der så måske nogen der spekulere på hvad "fodbold" er for noget mad.

Det er helt enkelt. 1 stk blomkål som man beklæder med fars (jeg laver "min" frikadellefars, da den har en del smag). Udenpå farsen ligger man bacon strimler, så der kommer felter der kan minde om en fodbold. Derefter i ovnen til den er færdig

Anmeld

25. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Spaghetti på panden

Anmeld

25. august 2010

Assi

reje/aspargestærte

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

Kan man måske nasse sig til en opskrift på det..  Oprettede for ikke så længe siden en tråd om opskrifter på fisk, der var desværre ikke så meget respons, og mangler virkelig opskrifter på fiskeretter.. Elsker nemlig fisk, men kan ikke finde ud af at bruge dem i min mad...

Opskriften er ikke så svær. Jeg vender fisken i lidt rasp, salt/peber og steger den på panden.

Snitter en masse peberfrugt, løg, champignon, hvidløg og aubergine og kommer det på en anden pande. kort inden det er færdigt kommer jeg fx ærter og majs på, for de har ikke lige lang stegetid som det andet.  Og så evt. kogte nye kartofler eller ris til.

Meget simpelt, det er næsten sværest at vælge, hvilke grøntsager man skal bruge

Er ikke så god til opskrifter, jeg mikser bare lidt

jeg har tidligere lagt en opskrift ind jeg kaldte "Kitty's torsk i fad"(i mangel af mere opfindsomt nanv), og det prøvede lillespurv19 og synes det var godt. Måske det var noget?

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

quity skriver:

Her står den på "fodbold", da sønnen er hel vild efter det. Fik det første gang hos en af mine veninder.

Ja,nu er der så måske nogen der spekulere på hvad "fodbold" er for noget mad.

Det er helt enkelt. 1 stk blomkål som man beklæder med fars (jeg laver "min" frikadellefars, da den har en del smag). Udenpå farsen ligger man bacon strimler, så der kommer felter der kan minde om en fodbold. Derefter i ovnen til den er færdig

Sikken en sjov ret! Og fint navn. Lige til en aktiv dreng!

Anmeld

25. august 2010

quity

kitty skriver:

Sikken en sjov ret! Og fint navn. Lige til en aktiv dreng!

Jeps og drengen spiller fodbold, så det passer så godt...

Det er venindens navn til retten.

Anmeld

25. august 2010

bagger26

kitty skriver:

Opskriften er ikke så svær. Jeg vender fisken i lidt rasp, salt/peber og steger den på panden.

Snitter en masse peberfrugt, løg, champignon, hvidløg og aubergine og kommer det på en anden pande. kort inden det er færdigt kommer jeg fx ærter og majs på, for de har ikke lige lang stegetid som det andet.  Og så evt. kogte nye kartofler eller ris til.

Meget simpelt, det er næsten sværest at vælge, hvilke grøntsager man skal bruge

Er ikke så god til opskrifter, jeg mikser bare lidt

jeg har tidligere lagt en opskrift ind jeg kaldte "Kitty's torsk i fad"(i mangel af mere opfindsomt nanv), og det prøvede lillespurv19 og synes det var godt. Måske det var noget?

Tusind tak, det lyder til at være lige noget for mig... Det må jeg hellere få prøvet, syntes nemlig det en skam vi ikke får mere fisk her hjemme, fordi vi elsker det nemlig allesammen...

Finder lige den anden opskrift, kan ikke få nok fiske opskrifter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.