Stopper det aldrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Klitgaard

jamen altså jeg er jo mor til 3 skønne børn. min mand ville gerne holde efter 2 men fik ham heldigvis med på en 3er.

vi skal ikke have flere børn det er vi enige om ,men altså hvis min mand spurgte mig om vi lige skulle lave nr 4 vil jeg tro jeg siger ja. det ville dog ALDRIG ske.

Men jeg kan ikke holde ud at tænke på jeg aldrig mere skal have en baby ,aldrig skal være gravid igen selvom mine graviditetter har være hårde kunne også godt tænke mig at føde igen og få en lille nyfødt baby på maven ,gå hjemme og barsel hygge med store og små . jamen jeg kunne blive . hvor læge bliver det ved har jo vidst siden jeg blev gravid 3 gang at det var min sidste baby.

er der andre der har det lige sådan .

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

msax

Jeg kan kun forestille mig at jeg får det lige sådan. Men ligenu ved jeg heldigvis at jeg SKAL have flere børn, planer er 4, så jeg har to graviditeter og to små babyer igen...

Nyd de tre dejlige unger du har og brug alt din energi på at nyde de vokser sig store og fantastiske...

Anmeld

25. august 2010

anna-jonas

JA!!!!!! Er i krise over at min fødedygtige alder, er forbi. Tænk jeg er 41 år, og skal aldrig mere opleve de små spark under mavehuden, og det fortryllende i at få en helt ny baby med hjem.

Rikke...............vi to er vist bare født 100 år for sent. For så havde vi været hjemmegående mødre med en 10-12 snotunger hængende i skørtet. Og vi havde ELSKET det.

Anmeld

25. august 2010

Klitgaard

Jamen altså lige i tiden er det helt galt med mig selvom jeg virkelig nyder min 3 skønne børn . men dejligt der er flere som mig for snakker ikke så meget med min mand om det ,for han forstår det overhovedet ikke

Anmeld

25. august 2010

LIZO

jeg kan satte mig så meget ind i det su siger. men jeg har så kun 2. jeg vil så gerne ha en baby mere nu. men manden vil ikke ha flere nu hvor vi har en af hver. aftalen var jeg fik en mere hvis zoey var en dreng.  men han er færdig.

jeg har vist glemt om alle de hårde perioder. alle de gange hvor jeg bare gerne ville af med maven.. savner at nusse maven og mærke den lille sparke osv..  og aldrig at kommme til at føde igen..  at ligge der og få en baby op på maven. høre det første skrig osv..

det er sq svært.. lige nu skal vi til at flytte. og alle baby tingene er forærret til min søster til de får en mere.  men nøj det er svært at skulle af med det. og pakke alt babytøjet væk..

hjælper så hellere ikke at alle omkring mig får babyer. min søster har lige fået nummer 3. i en alder af 42.   suk sukk

det er sq ikke nemt at være mor og fyldt med hormoner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.