Babymødet i København søndag i fields

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Maria.

Bliver det fields uanset hvad???

Må godt nok indrømme at jeg ikk rigtig gider hvis vi skal være derude..  Det er heller ikke lige mig sådan noget center-halløj..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Bliver det fields uanset hvad???

Må godt nok indrømme at jeg ikk rigtig gider hvis vi skal være derude..  Det er heller ikke lige mig sådan noget center-halløj..

Nej sådan har jeg det også nok lidt.... Altså, det har intet at gøre med, at jeg ikke forstå det praktiske i det, men.... Ja jeg ved ikke...

Det må jeg lige tænke over.

Anmeld

25. august 2010

Maria.

Alexis skriver:

Nej sådan har jeg det også nok lidt.... Altså, det har intet at gøre med, at jeg ikke forstå det praktiske i det, men.... Ja jeg ved ikke...

Jah.. Men har de lovet dårligt vejr? eller hva?

Anmeld

25. august 2010

nilletøz

Hvis vi (pernille & Lukas) kan, vil jeg meget gerne komme - bor 5min fra fields!!

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Jah.. Men har de lovet dårligt vejr? eller hva?

hej søde!

De lover virkelig meget regn på søndag Jeg er også træt af at vi ikke kan være ude, men hvis vi skal være i kongens have skal vi have telt eller perroner op! OG det ved jeg ikke engang om man må

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

det er mega ærgeligt at de lover så dårligt vejr

tror ikke vi kan være i kongens have hvis det pisser ned

Anmeld

25. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

hej søde!

De lover virkelig meget regn på søndag Jeg er også træt af at vi ikke kan være ude, men hvis vi skal være i kongens have skal vi have telt eller perroner op! OG det ved jeg ikke engang om man må

Øv hvor irriterende! Synes ellers de havde lovet godt vejr..

Anmeld

25. august 2010

Maise

Overvejer lidt om Clara  (8 mdr.)  og jeg kommer. er ved at få sine tænder i overmund og er bare så pjevset, skrigende, ulykkelig, utrøstelig grædende til tider, bliver hutig overtræt, spiser on and off. Dertil havde vi en kedelig tur hjem fra lyngby den anden dag hvor jeg måtte tage hende op fra autostolen mens vi kørte (manden kørte) lige meget hvad jeg gjorde skreg hun så vildt at hun til sidst næsten ikke trak vejret og fråede om munden. Og den oplevelse ville jeg være ked af at gentage på søndag. især når jeg skal køre selv så langt ( fra korsør) såå er lige overvejende.

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Maria. skriver:

Øv hvor irriterende! Synes ellers de havde lovet godt vejr..

ja, men de har ændret det

Anmeld

25. august 2010

Lady Marion <3

Alexis skriver:

Okay, så er det vist blevet aftalt sådan lidt indenom, uden lige at flashe det på sitet med en ændringsbesked til alle. Jeg har nemlig ikke set det.

Jeg er godt nok ikke særlig glad for centre, men kan godt se det smarte i det...

Giver dig fuldstændigt ret   Jeg syntes slet heller ikke det er hyggeligt med et center ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.