Gøre klar til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.530 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2010

sofie85

Hvornår er det tid til at gøre baby-værelset klar og vaske alt tøj osv?

Er det for tidligt for mig, jeg har først termin 20 december?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

N1

Jeg ville nok vente med at vaske tøjet  

Anmeld

25. august 2010

6800

Jeg er i uge 34 og har lige i weekenden vasket tøjet...

Anmeld

25. august 2010

oo

jeg vaskede tøjet for 14 dage siden...der var jeg 31+ og børneværelset har stået klar siden juni gør det når du har tid/overskud og ikke mindst lyst

Anmeld

25. august 2010

sofie85

Det os bare fordi at vi har fået en masse tøj fra familie osv, noget af det er brugt og har ligget i kælder el. lignende, så det lugter ikke så godt Men der sker vel heller ikke noget ved at vaske det nu, eller samler det for meget støv?

Anmeld

25. august 2010

misslea

sofie85 skriver:

Jeg er i uge 35 (34+2) og idag er vi begyndt at vaske tøjet!! Vi fik lige pludselig lidt travlt, da vi var på hospitalet igår pga. rigtig mange smerter i underliv og livmoder.... Det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig....! Jeg skal ligge stille de næste 3 uger, for at holde på prinsessen...!

Men altså... idag er min mand gået igang med at vaske tøjet, så det er klart, hvis hun skulle komme snart

Anmeld

25. august 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Lå lige på sofaen og tænkte det samme Har heldigvis ferie om 14 dags tid og så direkte på barsel 15 dage efter - så begynder jeg nok så småt..

Anmeld

25. august 2010

Isabella_mor

jeg vasker først lige op til selve terminen.. jeg skal jo også have december måned til at gå med et eller andet.. men jeg har nok også kun tøj til en maskin fuld...

stofbleerne og sengetøjet har jeg vasket en gang.. det får igen, bare for at det bliver dejlig blødt..

jeg bliver nødt til at skal ud og købe noget mere tøj snart... har sletikke nok... 

Anmeld

25. august 2010

kres87

Jeg er i uge 34 og vaskede tøjet i weekenden. 

Anmeld

25. august 2010

NGE

Tja - man kan vel gøre det i det tempo, man vil. Hos os har vi fået en sæk tøj, som jeg kiggede igennem for første gang i sidste uge. Jeg er i....uge 30 - tror jeg, det er.. 

Faren har shoppet 0-1 mdrs. tøj både ret tidligt og her for et par uger siden (og er nu godt klar over, at vi vist ER ved at være dækket ind...).

Mht. alt andet er vi endnu ikke begyndt forberedelserne - det er tanken, at jeg kan gå og rode med det, når jeg går på barsel om et par uger.

MH Nana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.