har brug for andres mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Bølle-mis

Hejsa.. brug for hjælp.

Mig og min kæreste har været sammen i snart 4 år men vi holdte en pause for noget tid siden fordi der skete nogen ting mellem os som ingen kunne magte men nu er vi sammen igen og det er vi super glade for mit problem er bare at han lyver og holder ting hemmeligt for mig og ved ikke hvad jeg skal gøre.. har et problem med at stole på folk inkl ham fordi folk altid har skufftet mig men opdaget for noget tid siden at han havde aftalt med sin eks at de skulle ses og han ved jeg ikke bryder mig om hende og han havde lovet at han ikke ville se hende , han siger han ikke laver noget med nogen og tror på ham forstår bare ikke hvorfor han skal lyve og han siger det er fordi at sådan har han været vant til at leve sit liv og han er bange for at sige nogen ting til mig fordi jeg blir sur på ham så. og ja vil godt indrømme at jeg blir sur nogen gange men kan ikke forstå vi ikke bare kan være ærlige overfor hinanden og ved ikke hvad jeg skal gøre ved det her.. vi har nemlig både snakket om hus og børn og har bil og det hele sammen så tror ikke han vil lave noget er bare bange.. håber der er nogen der kan hjælpe mig da det går mig meget på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

De3Guldklumper

Du er nødt til at gøre op med dig selv om du vil kunne leve i sådan et forhold på længere sigt - om end for al tid - og især hvis i begynder at få børn sammen.. Bil og hus kan i altid komme af med men børn - så bliver det i min verden ikke mere bekræftende at man holder af hianden

Du må ha ham sat ned på en stol og fortælle ham hvad du føler og hvordan.. Der er nok noget i begge skal ændre på i jeres forhold for at få det til at fungere helt optimalt. ellers skriv et brev til ham og give ham og se på mens han læser og så kan i tage snakken derfra.

jeg ville på ingen måde tolere den opførsel som din kæreste laver overfor dig. Jeg vil IKKE leve sådan - mit forhold skal være ligeværdig - så ingen tvivl, jeg ville fortælle ham at hvis han fortsatte så var det uden mig. Og det er ikke noget du skal true med at - du er nødt til at gøre det hvis du kommer med den for ellers render han om hjørner med dig..

Anmeld

25. august 2010

Bølle-mis

har også overvejet at skrive et brev til ham og forklar tingene deri men vi snakkede om det igår og han blev næsten irriteret over at jeg går så meget op i det og siger jeg er krontrolerende men det er da klart når tingene sker sådan men har sagt til ham at hvis det sker igen går jeg fra ham fordi kan ikke holde til det psykisk det gør virkelig ondt at finde ud af sådan et tillidsbrud og føler ikke jeg har nogen at snakke med det om fordi han er svær at snakke med

Anmeld

25. august 2010

<3

Hm synes det er kompliceret. Han har jo lovet dig ikke at se hende fordi han vil gøre dig glad. Men hvis han gerne vil se hende og måske anser hende som ven så skal han jo have lov. Det kan jo ikke være rigtigt at pga. din ubegrundede sygelige jalousi at han ikke må se sine venner.

Tror du må gøre op med dig selv om du ønsker at være sådan en person som tvinger folk til at lyve bare for at gøre dig glad og så går bag ryggen på dig eller om du vil være en selvsikker, rolig pige der hviler i sig selv og har plads og hjerte til at rumme at fejl sker. Både hos dig selv og din kæreste. FOr lige nu har jeg en fornemmelse af at du søger og higer efter fejl, fordi du føler dig tryg ved at vide at du ikke kan stole på nogen. Det er ikke sundt. Og du skal arbejde med dig selv om det gerne hos en psykolog. Det er ikke en svaghed at erkende at man trænger til hjælp men en styrke at vide hvornår man kan magte ting og hvornår man ikke kan.

Jeg tvivler slet ikke på at du vil kunne komme igennem dette med et mere positivt livssyn og oprejst pande.

Jeg hepper i hvert fald!

Anmeld

25. august 2010

Bølle-mis

har heller aldrig sagt han ikke må se sine venner grunden til at han har lovet mig han ikke vil se hende er fordi han siger han egenlig ikke har brug for at se hende men forstår ikke hans tankegang og ved godt jeg er jaluox men det er han os selv og han vil heller ikke have nogen ting også synes jeg bare det skal være lige i stedet for det andet .

Anmeld

25. august 2010

aarhusmor

Jeg tror du er nød til at lave en regel for dig selv, at du bliver nød til at give slip og så bare stole på ham. Hvis ikke du gør det, er det bedre du forlader ham.

Man kan ikke leve og trække vejret, når man konstant er bange for at blive svigtet. Det er bedre at leve frit og tro det bedste, og hvis man så bliver svigtet, så må man tage det derfra.

om man virkelig kan stole på ham eller ej, er jo svært at sige.

Der er dog en ting jeg ikke bryder mig om og det er at han vil se x'kæresten. Ingen ven/kammerat burde være vigtigere for en end ens partner. Og det er jo også det du føler. Så den bliver I nød til at være enige om for at I kan fortsætte.

((kram))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.