hey derude.. virkelig brug for hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Bølle-mis

Hej .,. Har den sidste uge har jeg haft meget kvalme med mellem rum og lidt stikkene fornemlse i underlivet , har fået totalt bumse udbrud i den ene side af ansigtet og mega ømme bryster skal have min mens på lørdag d 28 august så mit spørgsmål er egentlig hvad tror i og hvornår kan man tage en positiv test?

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Valle81

Niitten skriver:

Hej .,. Har den sidste uge har jeg haft meget kvalme med mellem rum og lidt stikkene fornemlse i underlivet , har fået totalt bumse udbrud i den ene side af ansigtet og mega ømme bryster skal have min mens på lørdag d 28 august så mit spørgsmål er egentlig hvad tror i og hvornår kan man tage en positiv test?

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig lidt

Altså man siger man kan teste fra den dag man skulle have haft mens  - men ved alle min 3 graviditet + en ekstra der endte i en spontan abort i uge 8 har jeg kunne teste positv op til en uge før jeg skulle have haft forventet mens:0)

Anmeld

25. august 2010

Bølle-mis

har prøvet at tage en test her til morgen og den viste negativ så ved ikke om det er for tidligt eller om det er bare er i mit hovede det foregår alt det her, synes bare jeg kan mærke nogen forandringer en anderledes følelse i kroppen også det med kvalme osv og ømme bryster.

Anmeld

25. august 2010

Valle81

Niitten skriver:

har prøvet at tage en test her til morgen og den viste negativ så ved ikke om det er for tidligt eller om det er bare er i mit hovede det foregår alt det her, synes bare jeg kan mærke nogen forandringer en anderledes følelse i kroppen også det med kvalme osv og ømme bryster.

Prøv at vente nogle dage og se hvad der sker.

Håber da i får to streger.

Christina

Anmeld

25. august 2010

Bølle-mis

ja det må jeg prøve tak for det håber

Anmeld

25. august 2010

Putomanen

Kroppen kan være rigtig god til at spille en et puds, og psykisk kan man bilde sig selv en masse ind.

Samtidig kan kroppen sagtens opdage graviditeten før en positiv g-test.

Så det er svært at sige om du er gravid eller ej. Der er ikke andet for end at test igen om et par dage.

Og så  for at du får to fine streger

Anmeld

25. august 2010

Lotus86

Har du været på p-piller? Og i så fald, hvornår er du så stoppet med dem?

Anmeld

25. august 2010

FrkT

Bølle-mis skriver:

Altså den KAN jo godt være der.

Men mange gange er det symptomer man selv "laver" fordi man så gerne vil det og ofte tænker på det, har jeg prøvet mange gange.

Og vil så sige at jeg altid har kvalme, ømme bryster og meget mere mellem ÆL og mens, og har endnu ikke været gravid. Så det kan også sagtens "bare" være det. Jeg havde aldrig kvalme og ømme bryster mellem ÆL og mens før i tiden, men pludselig en måned fik jeg det, og troede selvfølgelig den var der, men det var bare en del af min nye cyklus, og nu har jeg det hver måned.

Anmeld

25. august 2010

Putomanen

FrkT skriver:

Altså den KAN jo godt være der.

Men mange gange er det symptomer man selv "laver" fordi man så gerne vil det og ofte tænker på det, har jeg prøvet mange gange.

Og vil så sige at jeg altid har kvalme, ømme bryster og meget mere mellem ÆL og mens, og har endnu ikke været gravid. Så det kan også sagtens "bare" være det. Jeg havde aldrig kvalme og ømme bryster mellem ÆL og mens før i tiden, men pludselig en måned fik jeg det, og troede selvfølgelig den var der, men det var bare en del af min nye cyklus, og nu har jeg det hver måned.

Også hos mig

Anmeld

26. august 2010

Bølle-mis

ja har været på p-piller stoppet med dem i november 2009. må prøve at se tiden an..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.