Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis skriver: Er oprindeligt et digt på engelsk så vidt jeg ved, som er meget kendt. Og brugt i en film jeg linkede til herinde engang. Det er genialt!
Er oprindeligt et digt på engelsk så vidt jeg ved, som er meget kendt. Og brugt i en film jeg linkede til herinde engang. Det er genialt!
rigtig rigtig godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=_tjYoKCBYag&feature=related
i min studenterhue står der i øvrigt:
"Shoot for the moon!
Even if you miss it you'll end amongst the stars"
Til minde om min sejr trods en ekstremt svær tid...
Caroline86 skriver: i min studenterhue står der i øvrigt: "Shoot for the moon! Even if you miss it you'll end amongst the stars" Til minde om min sejr trods en ekstremt svær tid...
Åh hvor fint
Du kan beklage dig over at roser har torne, eller du kan glæde dig over at torne har roser
Pessimisterne er dog de reneste tåber - de tror på det modsatte af, hvad de håber.Nej, de optimister, som livet beror på, er dem, som tør håbe på noget, de tror på
Alexis skriver: Synes bare det kunne være dejligt at sprede lidt låååååve og hygge herinde, så her starter jeg med: Den Positive Jantelov! 1. Du skal vide, at vi andre regner med dig. 2. Du må indse, at mindst 4-5 mennesker - dine nærmeste - er helt afhængige af dig 3. Du skal vide, at vi ved, at der er noget godt og værdifuldt i dig, som vi har brug for 4. Du skal vide, at du har nogle menneskelige egenskaber, som vi holder af 5. Du skal vide, at vi andre også kender til at føle sig betydningsløs, værdiløs, ensom og mislykket 6. Du skal vide, at du hører sammen med os 7. Du skal vide, at vi vil gøre meget for dig 8. Du skal tro, at dit eget liv og vort samfunds beståen er meget afhængig af din indsats 9. vi - du og jeg - kan løse problemerne i fællesskab
Synes bare det kunne være dejligt at sprede lidt låååååve og hygge herinde, så her starter jeg med:
Den Positive Jantelov!
1. Du skal vide, at vi andre regner med dig. 2. Du må indse, at mindst 4-5 mennesker - dine nærmeste - er helt afhængige af dig 3. Du skal vide, at vi ved, at der er noget godt og værdifuldt i dig, som vi har brug for 4. Du skal vide, at du har nogle menneskelige egenskaber, som vi holder af 5. Du skal vide, at vi andre også kender til at føle sig betydningsløs, værdiløs, ensom og mislykket 6. Du skal vide, at du hører sammen med os 7. Du skal vide, at vi vil gøre meget for dig 8. Du skal tro, at dit eget liv og vort samfunds beståen er meget afhængig af din indsats 9. vi - du og jeg - kan løse problemerne i fællesskab
Den omvendte jantelov
Jeg ved ikke lige hvad der sker for tallene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128