Det er så skrækkeligt det der er sket. Jeg tror ikke at der er nogen der kan trøste en mor og en far, når der sker sådan noget!
Det skræmmer mig bare... Jeg gør virkelig ALT hvad der står i min magt for at passe på mit barn. Når hun bliver syg, søger jeg læge. Vi blev en gang indlagt (det viste sig, ikke at være noget farligt), men jeg følte en hvis form for tryghed, da jeg lå der på børne afd. med min datter. Men nu bliver jeg helt hysterisk, for det er vel egentlig falsk tryghed... Jeg ved godt at de fleste læger og andet sundhedsfagligt personale, virkelig gør hvad de kan for at passe godt på vores kære, og hvis det skulle komme der til, må gud forbyde det, redde deres liv. Men det jeg ikke kan forstå, og det der virkelig skræmmer mig, er at der til syneladende kan gå så mange ukompetende læger rundt... Bliver de engentlig aldrig tjekket på en eller anden måde?
Jeg ved godt at der er brodne kar i alle fag. Og jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end alternativet var at råbe og skrige...
Det skal lige siges at jeg ALDRIG har haft grund til at mistænke læger, eller anden sundhedsfagligt personale omkring mig, for ikke at gøre deres arbejde ordentligt!
Jeg håber at alle dem der mister, grundet fejl, lære at leve med det, og jeg sender alle mine varmeste tanker til dem. For fy for satan, den må være led!
Chistina
Anmeld