Nogen der ser qtv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Mussen2

*Sofie* skriver:

Jeg gik fuldstændig i stå, da hun sad og fortalte historien om lille Christian.
Blev så dårlig...sku næsten brække mig og alt muligt.
Stakkels stakkels lille dreng. Hold da kæft, hvor er det bare forfærdeligt

Jeg ved hvad du mener. Sjældent er jeg blevet så påvirket af tv. Det var så utrolig forfærdenligt at høre på og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan de kan komme ud af den oplevelse som hele mennesker. Men hun virkede godt nok stærk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

mg1203

Hej alle

Maria er en stærk pige og det hele har taget hårdt på hende,

Men det har også hjulpet hende at hun har kunne tale ud om det gennem tv og aviser og samtidig så har det sået deres sag til at gøre i gennem klage systemet som er afsluttet.

Min kone og jeg er venner med maria og jeg ved derfor hun er stærk men hun er også mærket af det.

Og hun går også og har planer om at hun vil nave et barn mere.

Og til dig maria du er i vores tanker og ved hvor svært det er hvergang du taler om det men du ved hvor vi er og vi glæder og til endnu en gang brunch på vivaldi på ros tov.

hilsen LG og MG

Anmeld

25. august 2010

Mig med maven

Det er så skrækkeligt det der er sket. Jeg tror ikke at der er nogen der kan trøste en mor og en far, når der sker sådan noget!

Det skræmmer mig bare... Jeg gør virkelig ALT hvad der står i min magt for at passe på mit barn. Når hun bliver syg, søger jeg læge. Vi blev en gang indlagt (det viste sig, ikke at være noget farligt), men jeg følte en hvis form for tryghed, da jeg lå der på børne afd. med min datter. Men nu bliver jeg helt hysterisk, for det er vel egentlig falsk tryghed... Jeg ved godt at de fleste læger og andet sundhedsfagligt personale, virkelig gør hvad de kan for at passe godt på vores kære, og hvis det skulle komme der til, må gud forbyde det, redde deres liv. Men det jeg ikke kan forstå, og det der virkelig skræmmer mig, er at der til syneladende kan gå så mange ukompetende læger rundt... Bliver de engentlig aldrig tjekket på en eller anden måde?

Jeg ved godt at der er brodne kar i alle fag. Og jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end alternativet var at råbe og skrige...

Det skal lige siges at jeg ALDRIG har haft grund til at mistænke læger, eller anden sundhedsfagligt personale omkring mig, for ikke at gøre deres arbejde ordentligt!

Jeg håber at alle dem der mister, grundet fejl, lære at leve med det, og jeg sender alle mine varmeste tanker til dem. For fy for satan, den må være led!

Chistina

Anmeld

25. august 2010

Tynen

Hed afsnittet: Hospitaler fra helvede?

Vil lige se om jeg kan finde det på nutv.dk, da jeg ikke så det igår

Anmeld

25. august 2010

Mussen2

Tynen skriver:

Hed afsnittet: Hospitaler fra helvede?

Vil lige se om jeg kan finde det på nutv.dk, da jeg ikke så det igår

Ja, det kan nok godt passe.

Anmeld

25. august 2010

A.

elsker q tv desværre kan ikke altid holdem ig vågnen så sent men kommer selv i en af programer om ca 2-4 uger

Anmeld

25. august 2010

Mussen2

A. skriver:

elsker q tv desværre kan ikke altid holdem ig vågnen så sent men kommer selv i en af programer om ca 2-4 uger

Ja, det er nogle super emner hun tager op. Hvad skal du være med i? forhåbentlig noget positivt

Anmeld

25. august 2010

Camilla_a

Jeg så det ikke, jeg kunne ikke!! Bare da jeg så reklamen for det, blev jeg så dårlig jeg næsten kastede op! Ej puha...

Anmeld

25. august 2010

A.

Mussen2 skriver:

Ja, det er nogle super emner hun tager op. Hvad skal du være med i? forhåbentlig noget positivt

forbudte følelser

Anmeld

25. august 2010

Mussen2

A. skriver:

forbudte følelser

Ja, det kan jo både være negativt og positivt Spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.