Hårdt og ligge på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.656 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Bom

Hej Piger..

Hvor længe kan jeg pus ligge på maven uden og brokke sig/synes det er hårdt??

Min lille Matilde kan max ligge på maven 10 min, hvor efter hun begynder og brokke sig og blive ked af det.. Er det normalt eller skal hun kunne ligge længere tid?? Hun er 3 mdr..

Og et andet problem er, at hun gylper hver gang hun kommer om på maven og ligge, jeg sørger for at vi først ligger på maven efter et stykke tid efter et måltid, men hun gylper hver gang lige meget hvad...

Men som i kan se på billederne ligger hun jo fint nok på maven..

Knus Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Maise

min pige ville heller ikke lægge på maven i starten. nogle gange kun et par minutter. men jeg lagde hende bare x mange om dagen og hun gylpede også hver gang uanset hvornår jeg lagde hende. min læge sagde at det er ligemeget. synes det blev bedre da hun begyndte at få mere fast føde. med alderen lå hun længere og længere. nu kan hun lægge 1/2-1 time af gangen og hygge sig og boltre sig i sit legetøj. triller rundt i det og snakker med det og bider i det og undersøger det. Så bliv bare ved med at lægge hende x flere i løbet af dagen og skift evt. sted. det hjalp på interressen.

Anmeld

24. august 2010

dorthemus

Neeej hvor er hun sød...synes hun ligner min egen datter helt vildt

Runa kan ligge der 10-15 min så begynder hun også at brokke og pive lidt. Vi øver flere gange om dagen..

Anmeld

24. august 2010

Bom

Maise skriver:

min pige ville heller ikke lægge på maven i starten. nogle gange kun et par minutter. men jeg lagde hende bare x mange om dagen og hun gylpede også hver gang uanset hvornår jeg lagde hende. min læge sagde at det er ligemeget. synes det blev bedre da hun begyndte at få mere fast føde. med alderen lå hun længere og længere. nu kan hun lægge 1/2-1 time af gangen og hygge sig og boltre sig i sit legetøj. triller rundt i det og snakker med det og bider i det og undersøger det. Så bliv bare ved med at lægge hende x flere i løbet af dagen og skift evt. sted. det hjalp på interressen.

Godt og høre at det ikke kun er min datter der gylper hver gang så..  

Nå men det lyder da til at vi bare skal øve noget mere så..

Anmeld

24. august 2010

Bom

dorthemus skriver:

Neeej hvor er hun sød...synes hun ligner min egen datter helt vildt

Runa kan ligge der 10-15 min så begynder hun også at brokke og pive lidt. Vi øver flere gange om dagen..

Tak søde, jeg tror da vist lige jeg skal have fat i kæresten, hvor han har været henne..  Men ja vi har nogle skønne børn...

Rart og høre at Runa kan ligge lige så længe som Matilde, så er det bare igang med og øve noget mere..

Anmeld

24. august 2010

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Tak søde, jeg tror da vist lige jeg skal have fat i kæresten, hvor han har været henne..  Men ja vi har nogle skønne børn...

Rart og høre at Runa kan ligge lige så længe som Matilde, så er det bare igang med og øve noget mere..

Tihi ja  Ja I må bare øve flere gange i løbet af dagen...her plejer jeg at forbarme mig over barnet når hun ligger med næsen begravet i underlaget med begge arme ud til siden

Anmeld

24. august 2010

Mumto3

Det er jo helt vildt mega hårdt for de små pus at ligge på maven, så kan godt forstå at de brokker sig.

Vi har (som mange andre også beskriver) bare lagt dem på maven mange gange i løbet af dagen, og så er de efterhånden trænet op til at kunne ligge i længer og længere tid.

Anmeld

24. august 2010

lion

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Hvor længe kan jeg pus ligge på maven uden og brokke sig/synes det er hårdt??

Min lille Matilde kan max ligge på maven 10 min, hvor efter hun begynder og brokke sig og blive ked af det.. Er det normalt eller skal hun kunne ligge længere tid?? Hun er 3 mdr..

Og et andet problem er, at hun gylper hver gang hun kommer om på maven og ligge, jeg sørger for at vi først ligger på maven efter et stykke tid efter et måltid, men hun gylper hver gang lige meget hvad...

Men som i kan se på billederne ligger hun jo fint nok på maven..

Knus Maria

Min søn bliver 6 mdr på fredag og han er ikk altid glad for at ligge på maven., Han ligger 5-10 min så bliver han sur. Men Han har hellere ikk ligget meget på ryggen de første 3 mdr, da han har været forkølet, haft lungebetændelse og har asmatisk bronkitis.

Men jeg fik det råd, at ligge en pude under deres arme/bryst så de kom lidt højre op og kunne se noget når de løfter hovedet.

Julius vil lægge lidt mere på maven hvis vi gør sådan.

Jeg har så ikk prøvet at min søn gylper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.