Min første kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. august 2010

KajaH

Hej alle kagedamer.

Jeg har endelig fundet en dag til at lave en kage. Jeg skal lige høre, hvis jeg bruge MMF kan jeg så ikke bruge alm frugtfarve fra Føtex fx, eller skal jeg bruge det der farvepasta?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Dot D

KajaH skriver:

Hej alle kagedamer.

Jeg har endelig fundet en dag til at lave en kage. Jeg skal lige høre, hvis jeg bruge MMF kan jeg så ikke bruge alm frugtfarve fra Føtex fx, eller skal jeg bruge det der farvepasta?

Knus

Frugtfarve er meget tyndt og kan gøre din mmf meget fedtet, og det farver ikke så meget. Det bedste er helt sikkert pastafarverne. God fornøjelse

Anmeld

24. august 2010

KajaH

Okay tak, ved du om det er noget man kan købe i panduro hobby eller sådan noget. Eller skal jeg finde det på nettet?

Anmeld

24. august 2010

KajaH

Dot D skriver:

Frugtfarve er meget tyndt og kan gøre din mmf meget fedtet, og det farver ikke så meget. Det bedste er helt sikkert pastafarverne. God fornøjelse

Og hvor lang tid inden kan jeg lave pynten inden det skal på?

Anmeld

24. august 2010

Dot D

KajaH skriver:

Okay tak, ved du om det er noget man kan købe i panduro hobby eller sådan noget. Eller skal jeg finde det på nettet?

Jeg ved ikke om Panduro har det, men måske, de har jo så meget. Du kan helt sikkert købe det på nettet. Hos Specialkøbmanden og måske hos dinkage.dk(billig og god side)

Anmeld

24. august 2010

charlottekri

jeg købte fra denne hjemmeside. den er godt nok engelsk, men jeg bestilte farverne en onsdag aften, og det ankom lørdag formiddag

www.cakecraftshop.co.uk

Anmeld

24. august 2010

louise8723

til første kage kan du altså godt bruge frugtfarve!!!

hvis det skal være en svag farve ala pastel så putter du et par dråber i når skumfiduserne er smeltet /inden flormelis

men vil du havde en kaftigere farve så istedet for de 2 spsk vand så bruger du bare 2 spsk farve - virker fint ved mig

Anmeld

24. august 2010

Dot D

KajaH skriver:

Og hvor lang tid inden kan jeg lave pynten inden det skal på?

Jeg har lavet noget pynt i dag som skal på en kage på lørdag, det skal være tørt, så du kan starte tidligt med pynt. Bare hav det et sted hvor der ikke er fugtigt og for meget gennemgang(støv) så kan det stå og tørre ligeså stille

Anmeld

24. august 2010

KajaH

louise4060 skriver:

til første kage kan du altså godt bruge frugtfarve!!!

hvis det skal være en svag farve ala pastel så putter du et par dråber i når skumfiduserne er smeltet /inden flormelis

men vil du havde en kaftigere farve så istedet for de 2 spsk vand så bruger du bare 2 spsk farve - virker fint ved mig

Okay tak for idéen, vil ikke til at købe alt det der når jeg ikke helt ved om det er noget jeg vil gøre igen. I hvert fald ikke hvis jeg kan undgår det

Anmeld

24. august 2010

KajaH

charlottekri skriver:

jeg købte fra denne hjemmeside. den er godt nok engelsk, men jeg bestilte farverne en onsdag aften, og det ankom lørdag formiddag

www.cakecraftshop.co.uk

Okay, det var faktisk hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.