Retten ang samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Chr-Hei

Hej alle i kære damer..

Nu skal jeg lige ud med nogle frustationer jeg har haft længe.

Min kæreste og jeg kører en sag mod hans søn´s mor ang samvær med sønnen.. Eller hun kører mod os da vi har hans adresse..

MEn nu har den sag stået på siden januar måned og syntes faktisk det er ret forkert det mp tage så langtid.. De snakker så meget om barnets tav osv osv men det er da ikk barnets tav det tager så langtid..

Ved godt de skal indhente papir og der skal skrives frem og tilbage.. Men de var sgu i retten allerede for to mdr siden hvor de lige manglede nogle enkelte papire da moderen ikke havde styr på disse.. Og vi venter stadig på en afgørelse..

Syntes det er utroligt da drengen er meget påvirket af lige pt at være en uge hver sted, og skal indordne sig efter MEGET forskellige regler da vi opdrager forkskelligt..

HAr så ondt a ham..

Sku bare lige ud med det til andre end familien..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

lion

Heidi-ra skriver:

Hej alle i kære damer..

Nu skal jeg lige ud med nogle frustationer jeg har haft længe.

Min kæreste og jeg kører en sag mod hans søn´s mor ang samvær med sønnen.. Eller hun kører mod os da vi har hans adresse..

MEn nu har den sag stået på siden januar måned og syntes faktisk det er ret forkert det mp tage så langtid.. De snakker så meget om barnets tav osv osv men det er da ikk barnets tav det tager så langtid..

Ved godt de skal indhente papir og der skal skrives frem og tilbage.. Men de var sgu i retten allerede for to mdr siden hvor de lige manglede nogle enkelte papire da moderen ikke havde styr på disse.. Og vi venter stadig på en afgørelse..

Syntes det er utroligt da drengen er meget påvirket af lige pt at være en uge hver sted, og skal indordne sig efter MEGET forskellige regler da vi opdrager forkskelligt..

HAr så ondt a ham..

Sku bare lige ud med det til andre end familien..

Det må da hellere ikka være sjovt at I ikke kan få et svar.

Det er da ikk godt for barnet, især nu hvor I ikke opdrager ens og dte lyder som I opdrager meget forskelligt.

Jeg håber de snart kan få taget  sig sammen og få en ende på det.

Anmeld

25. august 2010

Chr-Hei

Det er bestemt ikk sjovt hverken for os men bestemt heller iik for ham...

Neej nemlig slet ik godt for ham .. for vi opdrager MEGET forskelligt ...

Håber jeg bestemt også de gøre .. Tjekker postkassen som det første når jeg kommer hjem i håb om der er brev fra retten (:

Anmeld

25. august 2010

motterhea

Står næsten i samme situation med min bror - de har begge børnene en uge af gangen (han har også adressen), og de skal så snart i retten for at få afgjort hvem der skal have dem.. o:

Er spændt på hvad jeres afgørelse bliver!

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

Heidi-ra skriver:

Det er bestemt ikk sjovt hverken for os men bestemt heller iik for ham...

Neej nemlig slet ik godt for ham .. for vi opdrager MEGET forskelligt ...

Håber jeg bestemt også de gøre .. Tjekker postkassen som det første når jeg kommer hjem i håb om der er brev fra retten (:

kender føelsen..

jeg tjeker postkassen flere gange om dagen efter brev fra amtet..

for ja vi skal i retten, så føler virkelig med dig/jer..

frygter også bare når vi skal til at det hele igennem..

Anmeld

25. august 2010

Chr-Hei

Ok ja så vil jeg da krydse fingre for dem at de kan få afgørelsen med det samme i retten så og det ikke bliver udskkudt ligesom ved os..

Glæder mig til det bliver afgjort..

Men vi har fået at vide at hvis ik der er nogen god grund til at adressen sku ændres som at barnet ikke trives så kan dommerne ikke se hvorfor de skulle gøre det.. men en mor har jo altid nemmere ved det end fæderne,,

for din bror og os selv..

Anmeld

25. august 2010

Chr-Hei

Vingummibamse-

Forstår dig godt .. Men her har amtet desværre ikke så travlt .. er dog glad for vi er nået så langt at afgørelsen bare skal komme men sys godt nok også det har trukket ud.. :/

Håber for dig/barnet at du slipper nemmere end os og det kan blive afgjort derinde.. For det er godt nok uuholdelig...

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

Heidi-ra skriver:

Vingummibamse-

Forstår dig godt .. Men her har amtet desværre ikke så travlt .. er dog glad for vi er nået så langt at afgørelsen bare skal komme men sys godt nok også det har trukket ud.. :/

Håber for dig/barnet at du slipper nemmere end os og det kan blive afgjort derinde.. For det er godt nok uuholdelig...

det er desværre kun noget af sagen der skal i amtet resten skal i retten..

Anmeld

25. august 2010

Chr-Hei

JA vi kører også bege steder ... Vi kører adresse i retten og når det er afgjort skal de i amtet for med hvor meget samvær de skal have og hvordan det skal være med børnepenge.. da hun ikk betaler det pt.. ..

Men bare adressen snart kommer på plads for så giver det andet sig lidt af sig selv da de er ret enige om det..

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

Heidi-ra skriver:

JA vi kører også bege steder ... Vi kører adresse i retten og når det er afgjort skal de i amtet for med hvor meget samvær de skal have og hvordan det skal være med børnepenge.. da hun ikk betaler det pt.. ..

Men bare adressen snart kommer på plads for så giver det andet sig lidt af sig selv da de er ret enige om det..

det er det samme der skal forgå her.. så føler med jer.. og håber for jeres skyld at i snart for et svar.. det er aldrig rart at gå og vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.