Hvilken flyverdragt og vinterjakke har i købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

JulieE

Mussen2 skriver:

Tak for svarene. Er der nogen som ved hvornår der plejer at kommer udsalg på "sidste års modeller"? det er 1. år jeg skal købe overtøj/flyverdragter.

Køber man dem normalt en str. større end andet tøj eller er det omsonst?

Mange af dem var på udsalg allerede i januar og igen her på sommerudsalget. Hvis du kigger rundt omkring på webbutikkerne kan du stadig være heldig at finde noget. Du kan f.eks prøve at kigge på www.hoppeloppe.dk under outlet. der ligger noget.

Vinterteøjet kan med fordel købes lidt stort, men ikke for stort  De skulle jo helst ikke vokse ud af det i løbet af vinteren, men må heller ikke svømme helt væk i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Maise

Mussen2 skriver:

Mangler inspiration... Smid gerne et link.

Køber i online eller i butik? Kan selv bedst lide at handle online, men det er selvfølgelig rart at kunne prøve og mærke varen.

ida t flyverdragt, sat ned fra 900 til 300 på babyhit.dk

Anmeld

24. august 2010

anna-jonas

Uhhhhh....................jeg elsker at købe tøj til mine piger. Købte vintertøj til dem i januar ( til denne sæson)..............synes aldrig jeg har købt forkert str.

Anna har i år en fed flyverdragt fra Aya naya, og en vinterjakke med skibukser fra Louie Louis, tex-støvler fra Angulus, og huer fra Pomp de luxe og Ida-t.

Ida har fået en flyverdragt fra Cupcake, og en vinteranorak fra Miniature, desuden også en regndragt fra miniature og et par begynder støvler fra pom-pom. Huerne er fra Huttilihut og Norlie.

Jeg har sparet flere tusinde kr., på at købe dette tøj i januar ( - 60 %).................og det er noget jeg kan li'.

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Jeg har købt en Cecilie Westh flyverdragt - brugt på trendsales

Og en IdaT (lille med pindsvin) vinterjakke, som jeg så lige skal have fundet et par macthende bukser til - også købt brugt på trendsales.

Som denne men med pindsvin

Anmeld

25. august 2010

ChatH

Jeg har købt Molo flyverdragter til tøserne, angulus tex støvler til dem også huer fra hempels og så mangler vi vanterne

Af vinterjakker har de Hollys jakker købt på outlet med 60%

Lille manden der gerne snart må komme ud har jeg en super fed minymo flyverdragt samt molo hue og molo vanter.

Anmeld

25. august 2010

ChatH

Chatarina skriver:

Jeg har købt Molo flyverdragter til tøserne, angulus tex støvler til dem også huer fra hempels og så mangler vi vanterne

Af vinterjakker har de Hollys jakker købt på outlet med 60%

Lille manden der gerne snart må komme ud har jeg en super fed minymo flyverdragt samt molo hue og molo vanter.

ups pigernes ekstra flyverdragter (de har faktisk 2) er fra Pompdelux samt cupcake som den tina viser her. til cupcake har de vanter og huer til også så der er rig mulighed for at jeg kan vaske dem hele tiden. HA HA

Anmeld

25. august 2010

LinLin

David har fået en flyverdragt fra colokids igen i år. Reserve flyverdragten fra Bilka som han havde sidste år, kan han stadig passe

Af jakke har han en fra idaT + en softrshell fra mikromakker...

Mangler støvler!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.