Kunsten at overleve som barn (kanal 4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Frk. Himmelblå

Arghh, det er så deprimerende, men kan ikke lade være med at se det.

Kan ikke holde det ud! Isaks og Claires mødre er OK, - gør det så godt de kan, tror jeg. Men Julie og Martin - de sølle stakler .

Har svært ved at sætte mig ind i, hvordan man som forælder kan være så clueless. 

Men interessant er det da bestemt at følge børnene. Bare lige hårdt nok for mig.

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

*Sofie*

Stakkels Julie...
Hendes mor kan virkelig ikk finde ud af at være mor. Har så ondt af det stakkels barn

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

*Sofie* skriver:

Stakkels Julie...
Hendes mor kan virkelig ikk finde ud af at være mor. Har så ondt af det stakkels barn

Ja, har også meget ondt af hende. Det er jo så tydeligt at se, hvor hun har sine udfordringer fra. 

Hendes mor burde tage et kursus i kommunikation. Stakkels lille pige.

Anmeld

24. august 2010

smokin

Tænker at det er lidt mærkeligt at Claires mor ikke orker at cykle op efter hende, hvis hun skulle være så heldig at få en legekammerat - men hun gider heller ikke spørge forældrene til legekammeraten om de vil følge hende hjem istedet - for det er pinligt???

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Zette skriver:

Tænker at det er lidt mærkeligt at Claires mor ikke orker at cykle op efter hende, hvis hun skulle være så heldig at få en legekammerat - men hun gider heller ikke spørge forældrene til legekammeraten om de vil følge hende hjem istedet - for det er pinligt???

Ja, suk.

Men Claires mor har i det mindste en diagnose. Ikke at det hjælper pigen med at få legekammerater. Og ikke at jeg kan forstå morens uendelige træthed og ugidelighed, men man ved jo, at depression er noget djævlen har skabt, så hun er vel en smule undskyldt...

Anmeld

24. august 2010

smokin

SeptemberBaby skriver:

Ja, suk.

Men Claires mor har i det mindste en diagnose. Ikke at det hjælper pigen med at få legekammerater. Og ikke at jeg kan forstå morens uendelige træthed og ugidelighed, men man ved jo, at depression er noget djævlen har skabt, så hun er vel en smule undskyldt...

Ja det forstår jeg godt - men det vil stadig være sundt for den stakkels pige at få nogle at lege med.. Men barnet ser bare så deprimeret ud også! Hun skal godt nok også være tapper med så trist en mor...

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Zette skriver:

Ja det forstår jeg godt - men det vil stadig være sundt for den stakkels pige at få nogle at lege med.. Men barnet ser bare så deprimeret ud også! Hun skal godt nok også være tapper med så trist en mor...

Ja, tapper er et godt ord!

Bryder mig i det hele taget ikke om, at børn skal være tapre. Det synes jeg, vi skulle overlade til forældrene (selvom det selvfølgelig er utopisk).

Anmeld

24. august 2010

smokin

SeptemberBaby skriver:

Ja, tapper er et godt ord!

Bryder mig i det hele taget ikke om, at børn skal være tapre. Det synes jeg, vi skulle overlade til forældrene (selvom det selvfølgelig er utopisk).

Jeg synes Isaacs mor gør det rigtig godt! Men lidt hårdt at han selv skal stå op hver morgen og sørge for sig selv.. Nu kan jeg ikke lige huske hvor gammel han er.. men jeg kunne i hvert fald ikke drive mig selv i skole og skulle kaldes på flere gange om morgenen...

Anmeld

24. august 2010

louise8723

Zette skriver:

Jeg synes Isaacs mor gør det rigtig godt! Men lidt hårdt at han selv skal stå op hver morgen og sørge for sig selv.. Nu kan jeg ikke lige huske hvor gammel han er.. men jeg kunne i hvert fald ikke drive mig selv i skole og skulle kaldes på flere gange om morgenen...

mener han er 12?

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Zette skriver:

Ja, her er der tydeligt, at drengen trives! Så pyt da med økonomien og sådan. Drengen stråler jo. Han skal nok klare sig .

Ingen tvivl om, han føler sig værdsat og elsket. Og så tror jeg på, man kan klare meget, - når blot det grundlæggende er i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.