Kan det have betydning hvis manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.365 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Anonym trådstarter

Hej piger..

Har lige valgt at være anonym da jeg synes det er lidt privat og ikke vil udstille min mand

Jeg har sådan tænkt på, hvis en mand ikke sprøjter langt når han kommer, kan det så have betydning for en befrugtning?????

Min mand sprøjter ikke når han kommer... ikke at det bare løber ud det kommer lidt sådan et par cm ud i spring men ellers ikke. Så ja tanken slog mig bare, og om man kan gøre noget hvis det nedsætter chancen for befrugtning?!

håber der er en eller flere der ved noget? google kan ikke hjælpe men det er også lidt svært at søge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

betiinsen

Altså ved ikke så meget om det, lidt nedsætter det måske, men efter sex, kan du ligge med røven i vejret eller ligge en pude under dig, så du kan hjælpe sæden på vej.. Det ville nok være super i din situation.

Gør det selv, selvom det ser lidt skørt ud, men har læst at det altid er en god ting hvis man vil være gravid

Anmeld

24. august 2010

Laulund87

Jeg mener ikke det betyder noget overhovedet

Anmeld

24. august 2010

betiinsen

Tror heller ikke rigtig det har nogen betydning, så skal du ikke tænke over... men det andet er altså et godt lille tip

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hej piger..

Har lige valgt at være anonym da jeg synes det er lidt privat og ikke vil udstille min mand

Jeg har sådan tænkt på, hvis en mand ikke sprøjter langt når han kommer, kan det så have betydning for en befrugtning?????

Min mand sprøjter ikke når han kommer... ikke at det bare løber ud det kommer lidt sådan et par cm ud i spring men ellers ikke. Så ja tanken slog mig bare, og om man kan gøre noget hvis det nedsætter chancen for befrugtning?!

håber der er en eller flere der ved noget? google kan ikke hjælpe men det er også lidt svært at søge på

Heysa Jeg vil sige at det nok ikke har den store betydning, og vil give den anden person ret i at du nok må ligge med benene i vejret Det gjorde jeg og det hjalp åbenbart i første hug Smiler...

Held og lykke

Knus Sussie 28+1

Anmeld

24. august 2010

*Cille*

hejsa

jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men jeg har læst et sted på nettet at det kan forøge chancerne for en graviditet, hvis kvinden efter samleje ligger med en pude under enden så sæden ikke løber ud (og i dit tilfælde måske løber længere tilbage). Ved ik om det virker smil, men hvad gør vi desperate kvinder ikke for at blive gvavide hehe

held og lykke

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

Ihhh tak allesammen. Så må jeg igang med at ligge med rumpen i vejret efter sexen hihi.

Rart lige at få afklaret det lidt.. lige pludselig tænker man jo over alle mulige skøre ting

Anmeld

25. august 2010

klmf

Jeg ville også lige smække lårbasserne i vejret - men ser det også for mig: 'når du ikke sprøjter ret langt, så må jeg lige ligge her for at det ikke fiser ud igen'....   Der skal en stærk mand til at klare os engang i mellem

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg ville også lige smække lårbasserne i vejret - men ser det også for mig: 'når du ikke sprøjter ret langt, så må jeg lige ligge her for at det ikke fiser ud igen'....   Der skal en stærk mand til at klare os engang i mellem

smiler.. det skal der helt sikkert! Men han er heldigvis meget forstående hehe

Anmeld

25. august 2010

hiili

Jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har læst et eller andet sted at man kan forøge chancen, hvis kvinden får en orgasme efter mandens udløsning, da det vacuum der skabes "trækker" sædcellerne længere ind mod livmoderen, hvor ægget forhåbentlig ligger og venter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.