Hmmm.. hvad "overtrækker" jeg med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. august 2010

MoarTNoah

Skal lave en kage og der skal ikke mmf på, men i stedet frosting, kan det lade sig gøre?

bliver det ikke for hårdt? hvad er det de overtrækker med i usa?

Og sidst men ikke mindst - behøver jeg at smøre den op med smørcreme når jeg skal smøre det andet på som overtræk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Maise

hvad med at overtrække den med sugarpaste. er nemmere at arbejde med.

Anmeld

24. august 2010

Dot D

KatrineR skriver:

Skal lave en kage og der skal ikke mmf på, men i stedet frosting, kan det lade sig gøre?

bliver det ikke for hårdt? hvad er det de overtrækker med i usa?

Og sidst men ikke mindst - behøver jeg at smøre den op med smørcreme når jeg skal smøre det andet på som overtræk?

Hej Katrine. De bruger meget "buttercreme" til at dække kager med. Det bliver nogenlunde hårdt, når det har været i køleskabet, jeg brugte Wiltons buttercreme til min kæmpe muffin, vildt nemt at lave og arbejde med. Har hørt fra en veninde, at du kan smøre en kage knivskarpt op med den, så det skal prøves i weekenden

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

Dankortet..........

ku ik la vær

Anmeld

24. august 2010

Dot D

SpunkenJo skriver:

Dankortet..........

ku ik la vær

Go´ værkste... øh køkkenhumor

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Buttercream er en form for frosting. Du kan sagtens overtrække en kage med det. Du kan som der nævnes, smøre den knivskarpt op, og så evt. dekorere lidt med nogle tyller.

Anmeld

24. august 2010

MoarTNoah

Maise skriver:

hvad med at overtrække den med sugarpaste. er nemmere at arbejde med.

hun vil have frosting... må man jo give et forsøg

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

Dot D skriver:

Go´ værkste... øh køkkenhumor

Ja nemli' ja D

Anmeld

24. august 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Hej Katrine. De bruger meget "buttercreme" til at dække kager med. Det bliver nogenlunde hårdt, når det har været i køleskabet, jeg brugte Wiltons buttercreme til min kæmpe muffin, vildt nemt at lave og arbejde med. Har hørt fra en veninde, at du kan smøre en kage knivskarpt op med den, så det skal prøves i weekenden

Smager det godt, og er det hvidt?

og har du en god opskrift?

Anmeld

24. august 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

og er det bare mig der helt har misset billeder af den der muffin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.