Smerter i højre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2010

quar20

Hej alle.

Ville lige høre om i har prøvet det smertehelved som jeg gennemgår lige nu og har gjort i nogle uger nu..!!

I min højre side af maven - faktisk der hvor moderkagen ligger altså den retningslinie. Det gør bare SMADDER ondt og tit mister jeg pustet fordi det gør så pokkers ondt..! Det føles som sidestik men det er der bare HELE tiden..!!

Nogen der har prøvet det - eller har en idé til hvad det kunne være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

quar20

Slet ingen?

Har simpelthen SÅ monster ondt- Kan hverken ligge, gå, sidde - og når jeg trækker vejret gør det også hammer ondt..!!

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

Slet ingen?

Har simpelthen SÅ monster ondt- Kan hverken ligge, gå, sidde - og når jeg trækker vejret gør det også hammer ondt..!!

Havde det præcis sådan igår aftes (både venstre og højre side på samme tid) - prøvede med varmepude (plejer at virke på mig), - men ikke igår.. Måtte gå i seng og sove mig fra det - det tog sin tid at falde i søvn..

Anmeld

24. august 2010

quar20

Nadia&Daniel skriver:

Havde det præcis sådan igår aftes (både venstre og højre side på samme tid) - prøvede med varmepude (plejer at virke på mig), - men ikke igår.. Måtte gå i seng og sove mig fra det - det tog sin tid at falde i søvn..

Mit sidder KUN i højre side og det gør faktisk så smadder ondt at jeg intet kan..! Har været gravid før - men har aldrig haft sådan en smerte som om man har fået tæsk i hele højre side - dog kun hvor moderkagen ligger..! Svært at forklarer.. Har nu gået og døjet i flere uger, og været på sygehuset osv, hvor de siger jeg skal slappe af.. Men det blir det ikke bedre af..!!

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

quar20 skriver:

Mit sidder KUN i højre side og det gør faktisk så smadder ondt at jeg intet kan..! Har været gravid før - men har aldrig haft sådan en smerte som om man har fået tæsk i hele højre side - dog kun hvor moderkagen ligger..! Svært at forklarer.. Har nu gået og døjet i flere uger, og været på sygehuset osv, hvor de siger jeg skal slappe af.. Men det blir det ikke bedre af..!!

Mit er heldigvis gået over - men synes jeg ofte får ondt i mine sider - skal til jordemoder på mandag, så tager jeg den med hende der. Havde også ondt lørdag (14.08 - var til bryllup, derfor jeg husker datoen), der tog vi på skadestuen, de ikke ikke finde noget galt..

Men hårdt når man ikke kan gør noget som helst - og faglige folk ikke lan give svar..

Anmeld

24. august 2010

quar20

Nadia&Daniel skriver:

Mit er heldigvis gået over - men synes jeg ofte får ondt i mine sider - skal til jordemoder på mandag, så tager jeg den med hende der. Havde også ondt lørdag (14.08 - var til bryllup, derfor jeg husker datoen), der tog vi på skadestuen, de ikke ikke finde noget galt..

Men hårdt når man ikke kan gør noget som helst - og faglige folk ikke lan give svar..

Ja huha syntes også det er møg svært at fagfolk ikke kan sige en grund til smerterne.. Men igen alle er jo ikke ens..!

Jeg overvejer stærkt at ringe til min JM imorgen og høre hende ad - for ved slet ikke hva pokker jeg skal stille op 13 uger endnu hvis jeg HVERDAG som det har været i snart 17 dage skal have den her smerte..!!

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

quar20 skriver:

Ja huha syntes også det er møg svært at fagfolk ikke kan sige en grund til smerterne.. Men igen alle er jo ikke ens..!

Jeg overvejer stærkt at ringe til min JM imorgen og høre hende ad - for ved slet ikke hva pokker jeg skal stille op 13 uger endnu hvis jeg HVERDAG som det har været i snart 17 dage skal have den her smerte..!!

Fornuftigt - det er f.... også mange dage..

God bedring - håber du får et svar som du kan bruge

Anmeld

24. august 2010

quar20

Nadia&Daniel skriver:

Fornuftigt - det er f.... også mange dage..

God bedring - håber du får et svar som du kan bruge

Ja det er virkelig mange dage syntes jeg nu - og når min søn på 1½ år ikke helt forstår at moar har ondt så er det endnu værre.. heldigvis hjælper min mand med alt - men syntes bare det er for meget nu at jeg INTET kan..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.