2 streger :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

mortil4dejligepiger

Ja, det er fantastisk!

Måske får du samme svar af lægen - at det ikke er nødvendigt at komme. Men nogle læger laver testen alligevel, selvom man allerede har testet positiv hjemme.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

mor til 2 skønne piger .

mortil3dejligepiger skriver:

Ja, det er fantastisk!

Måske får du samme svar af lægen - at det ikke er nødvendigt at komme. Men nogle læger laver testen alligevel, selvom man allerede har testet positiv hjemme.

Held og lykke

okey må høre hvad hun siger ..

men kan ik forholde mig til det rigtig .

hvornår gik det op for dig at det faktisk var rigtigt . er jo super glad men kan bar ikke rigtig få det ind i hovede .

Anmeld

24. august 2010

mor til 2 skønne piger .

kcs skriver:

okey må høre hvad hun siger ..

men kan ik forholde mig til det rigtig .

hvornår gik det op for dig at det faktisk var rigtigt . er jo super glad men kan bar ikke rigtig få det ind i hovede .

tak og held og lykke tilbage

Anmeld

24. august 2010

mortil4dejligepiger

Jamen, med de første børn gik der nogle dage, før jeg begyndte at forstå, at det var rigtigt! Denne gang er det lidt anderledes, fordi jeg har været uheldig et par gange.

Lad det sive ind de næste par dage - så bliver du mindre forvirret/kuldret og mere GLAD!

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

kcs skriver:

hej allesammen .

skulle have haft menstration idag men da jeg ik fik det tog jeg en test og sørme så om den ikk viste 2 streger den ene er dog mindre klar men man kan snildt se den med strakt arm og længere ud endnu .. og ingen tegn på mens ..

mit spørgsmål er om jeg skal tage det som et postiv test eller hvad mener i ?

nogle der har nogen erfaringer de vil dele .

knus kcs .  ( håber det lykkedes )

Mange gange tillykke Du skal være MOAR hehe... håber da ikke du får flere dårlige oplevelser da Men læg det bag dig og vær glad for at du nu har en lille spire i maven Smiler

Knus fra Sussie 28+1

Anmeld

24. august 2010

mor til 2 skønne piger .

mortil3dejligepiger skriver:

Jamen, med de første børn gik der nogle dage, før jeg begyndte at forstå, at det var rigtigt! Denne gang er det lidt anderledes, fordi jeg har været uheldig et par gange.

Lad det sive ind de næste par dage - så bliver du mindre forvirret/kuldret og mere GLAD!

du har nok ret (:

for er self glad men det en underlig følse er lidt ved siden a mig selv (: håber bar inderligt der igen er 2 imorgen det nok det jeg er så nervøs for men stoler på alle svarene herinde så det nok rigtig a jeg faktisk er gravid

Anmeld

25. august 2010

mor til 2 skønne piger .

været til læge idag og fået bekræftet at jeg er gravid  ..

så nu må jeg fejre det med et glas vand (: .. kunne ikk være gladere .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.