Tøj krise - depri - what tha fuck? advarsel : langt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2010

mama09

SØGER TØJ! Hader at være desperat, men det er jeg!

Kender i det? at vågne om morgen? kigge sig selv i spejlet? og tænke "no no" - så går man ind i sit (næsten tomme) skab og tænker "noooooooooo pis" - og så er dagen bare giga fucki... dårlig pga. lorte tøj..

Plejer virkelig altid at ha tøj, penge og styr ppå det hele - men det er kikset her på det sidste - og føler mig som et nul!

Har altid haft masser af tøj, fået det fedt sat sammen.. altså jeg HAR set godt ud..

Trænger til fornyelse - - sidder med tårer i øjene, for så svært for Abdi at fatte, så forstår også godt hvis i ikke fatter det..

Men det at føle sig godt til pas - betyder en del - fik en hårfarve af ham der klippede og farvede mig i Tyrkiet med hjem, så vil farve mit hår nu - måske det hjælper lidt... men fuck føler mig som en tumpe - der ikke har stil mere

Jeg har lige smidt 3 poser tøj ned til de afrikanske børn....

Tøj jeg bare har haft liggende i skabet (noget fra siden jeg var 18 år )! og ikke går med overhovedet..

Efter jeg er blevet MAMA, har jeg haft svært ved at finde en stil - men har dog en del leggens og nogle cowboybukser, som jeg godt kan lid (og har 10000 sko/støvler) - mit problem er trøjer/tunikaer - vil gerne være stilet, se ordenligt ud.. Men ender altid i noget værre farvet lort, så jeg ligner en på 13 år

Pengene er meget små pt, og selv hvis vi havde penge ville jeg ikke rende ud og bruge penge på dyrt tøj....

Men ja søger tunikaer/trøjer/bare noget pænt M- L - nogen gange S?

Hvis du ligger inde med noget der alligevel bare skal ud? så skriv - eller hvis du har noget til salg, SÅ SKRIV!

Okay har lige læst det igennem - sikke en masse GYLLE - men har det ikke så godt, som man nok kan fornemme - kan ikke sætte ord på lige nu - måske bare stress over vores liv lige nu - ved det ikke - tænker for meget..

Undskyld jeg er dårlig til at skrive til jeres indlæg, men jeg ser dem og læser dem og er her

Nå skulle bare lige ha det ud af mit system - Kæmpe kram....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

sarahb

skal jeg smide nogle billeder ind til dig søde...?

Anmeld

24. august 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

SØGER TØJ! Hader at være desperat, men det er jeg!

Kender i det? at vågne om morgen? kigge sig selv i spejlet? og tænke "no no" - så går man ind i sit (næsten tomme) skab og tænker "noooooooooo pis" - og så er dagen bare giga fucki... dårlig pga. lorte tøj..

Plejer virkelig altid at ha tøj, penge og styr ppå det hele - men det er kikset her på det sidste - og føler mig som et nul!

Har altid haft masser af tøj, fået det fedt sat sammen.. altså jeg HAR set godt ud..

Trænger til fornyelse - - sidder med tårer i øjene, for så svært for Abdi at fatte, så forstår også godt hvis i ikke fatter det..

Men det at føle sig godt til pas - betyder en del - fik en hårfarve af ham der klippede og farvede mig i Tyrkiet med hjem, så vil farve mit hår nu - måske det hjælper lidt... men fuck føler mig som en tumpe - der ikke har stil mere

Jeg har lige smidt 3 poser tøj ned til de afrikanske børn....

Tøj jeg bare har haft liggende i skabet (noget fra siden jeg var 18 år )! og ikke går med overhovedet..

Efter jeg er blevet MAMA, har jeg haft svært ved at finde en stil - men har dog en del leggens og nogle cowboybukser, som jeg godt kan lid (og har 10000 sko/støvler) - mit problem er trøjer/tunikaer - vil gerne være stilet, se ordenligt ud.. Men ender altid i noget værre farvet lort, så jeg ligner en på 13 år

Pengene er meget små pt, og selv hvis vi havde penge ville jeg ikke rende ud og bruge penge på dyrt tøj....

Men ja søger tunikaer/trøjer/bare noget pænt M- L - nogen gange S?

Hvis du ligger inde med noget der alligevel bare skal ud? så skriv - eller hvis du har noget til salg, SÅ SKRIV!

Okay har lige læst det igennem - sikke en masse GYLLE - men har det ikke så godt, som man nok kan fornemme - kan ikke sætte ord på lige nu - måske bare stress over vores liv lige nu - ved det ikke - tænker for meget..

Undskyld jeg er dårlig til at skrive til jeres indlæg, men jeg ser dem og læser dem og er her

Nå skulle bare lige ha det ud af mit system - Kæmpe kram....

Jeg synes nu, du er en MEGET HOT MAMA

Anmeld

24. august 2010

mama09

sarahb skriver:

skal jeg smide nogle billeder ind til dig søde...?

Jaaaaa tak baby

Anmeld

24. august 2010

mama09

Tante Lilla :) skriver:

Jeg synes nu, du er en MEGET HOT MAMA

Åh Tak min snut  - men jeg synes NOT

Anmeld

24. august 2010

sarahb

Trinehw skriver:

Jaaaaa tak baby

så kommer der lige en bunke. Og det virker til vi passer det samme
i andre siger også bare til hvis det har interesse. Sig hvis du vil se mere.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

sarahb

ved ikk om alle kom herind men har også lavet en tråd i køb og salg.

Anmeld

25. august 2010

Klumpe-dumpe

25. august 2010

mama09

Tante Lilla :) skriver:

Faldt lige over den her tråd

https://www.baby.dk/debat/61530pi1/toej--voksen/stor-flot-bunke-blandet-toej-til-mor-o.aspx

jeg bukker og takker Tak Prinsesse........

Anmeld

26. august 2010

Jules

sarahb skriver:

så kommer der lige en bunke. Og det virker til vi passer det samme
i andre siger også bare til hvis det har interesse. Sig hvis du vil se mere.

Sikke noget lækkert tøj... En skam man ikke kan klemme sig i det ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.