Nervøsitet, bjørn på deltid og rødvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

oo

kitty skriver:

Du forstår alting.... For ja, netop det med "bare hold om mig og sig at alt skal gå" sker meget tit herhjemme for tiden (når bjørnen altså ikke brøler højlydt), for ja.. Nu er det tilladt at være trist "bare fordi...." og så ikke så meget forklaring. Det er okay bare at være. Og det er dejligt og trygt. Nogen mener man skal tale om alt, og ja, det er også en rigtig god idé. Men lige nu er vi i en fase, hvor ord er overflødige. Vi kender hinanden, giver plads til hinanden, og de tanker og følelser som vi nu må have. Men dermed ikke sagt at en brølende bjørn ikke kan virke sårende, også selvom det ikke er det han ønsker!

Jeg er meget taknemmelig for at I passer på Jeres huskat og griber ud, når hun springer fra de høje træer! Overskudet er ikke det store for tiden. Jeg vælger at prioritere, og bruger derfor det overskud jeg har på mig selv. Selvforkælelse og tanker om, at det hele nok skal gå!

du ved bedst selv hvordan du passer på DIG lige nu, Kitty - og du ved at vi er her når du får brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

msax

Kære Kitty...

Du har en evne til at beskrive tingene så selv jeg kan forstå (eller hvad man nu siger) hvad du/I går igennem - og du giver mig tårer i øjnene men samtidig også en tro på at det her nok skal lykkes.

Jeg krydser fingre for at næsen tager godt imod og gør dig helt klar parat. Det er jo idag der sker

Sender dig positive tanker og tro på "projekt" baby. SMIL fra Mette

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

ej jeg blev sgu da helt trist søde Kitty.... Det må bare være så hårdt og du har virkelig malet et billede for mig af hvor hårdt det egentlig må være..... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, men jeg håber jeres fælles frustrationer kan blive vendt til fælles glæde når I står med den positive test i hånden. Knus fra mig

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

msax skriver:

Kære Kitty...

Du har en evne til at beskrive tingene så selv jeg kan forstå (eller hvad man nu siger) hvad du/I går igennem - og du giver mig tårer i øjnene men samtidig også en tro på at det her nok skal lykkes.

Jeg krydser fingre for at næsen tager godt imod og gør dig helt klar parat. Det er jo idag der sker

Sender dig positive tanker og tro på "projekt" baby. SMIL fra Mette

Det var ikke min mening at give jer tårer i øjnene... Men ja, det ér hårdt, og det har jeg åbenbart fået meget godt ned på papir..

Tak for dine knus, og tro på projektet. Når min egen tro svigter er det rart at vide, hvor hjælpen kan findes!!

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

ej jeg blev sgu da helt trist søde Kitty.... Det må bare være så hårdt og du har virkelig malet et billede for mig af hvor hårdt det egentlig må være..... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, men jeg håber jeres fælles frustrationer kan blive vendt til fælles glæde når I står med den positive test i hånden. Knus fra mig

Det håber jeg virkelig også. At al frustrationen bliver til stor stor glæde! Og det er der slet ingen tvivl om. Spørgsmålet er bare, hvornår!!

Dine ponponer "kigger" på mig idag... Måske deres energi kan hjælpe den her monster kvalme væk. Jeg æææælsker allerede min næsespray

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det håber jeg virkelig også. At al frustrationen bliver til stor stor glæde! Og det er der slet ingen tvivl om. Spørgsmålet er bare, hvornår!!

Dine ponponer "kigger" på mig idag... Måske deres energi kan hjælpe den her monster kvalme væk. Jeg æææælsker allerede min næsespray

Ha ha ha hvor godt!!!! De skal nok virke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.