Baby/Børn MindeDimser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Anonym trådstarter

Hejsa tøser!

Jeg tænkte om I kunne hjælpe mig, med at finde noget specielt pynt med børn, eventuelt noget i selv har, og er glad for?

Fordi jeg har nemlig en bror der lige er blevet skilt fra sin kone, og hun har taget ALT med, hvad der har med deres børn og gøre, så jeg har lovet at vi skal lave noget specielt.. har talt om at få dem op på et lærered..

Tidligere har de bl.a. haft memozz og de der 12 måneders rammer..Har i nogen forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

24. august 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Hejsa tøser!

Jeg tænkte om I kunne hjælpe mig, med at finde noget specielt pynt med børn, eventuelt noget i selv har, og er glad for?

Fordi jeg har nemlig en bror der lige er blevet skilt fra sin kone, og hun har taget ALT med, hvad der har med deres børn og gøre, så jeg har lovet at vi skal lave noget specielt.. har talt om at få dem op på et lærered..

Tidligere har de bl.a. haft memozz og de der 12 måneders rammer..Har i nogen forslag???

god ide med et lærred..

Få evt tegnet det hos en proff og så lave et billed af barnet i midten og så med datoer rundt om.. Så i en super fin ramme..

Anmeld

24. august 2010

Plysbjørnen

Jeg væltede engang i Netto over nogen rammer hvor man kan sætte et stort billede i midten, og en masse små billeder rundt om... dem kunne man få i lyseblå og lyserød...

ellers kunne man jo lave noget i stil med en scrapbog eller noget.... Du kunne jo også købe en lidt større ramme (nummeret større end A4) og sætte nogen af de billeder i som du har af ham sammen med hans børn...

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

BetinaTrold skriver:

Jeg væltede engang i Netto over nogen rammer hvor man kan sætte et stort billede i midten, og en masse små billeder rundt om... dem kunne man få i lyseblå og lyserød...

ellers kunne man jo lave noget i stil med en scrapbog eller noget.... Du kunne jo også købe en lidt større ramme (nummeret større end A4) og sætte nogen af de billeder i som du har af ham sammen med hans børn...

Kunne faktisk helt vildt godt tænke mig at lave en scrapbog

Anmeld

24. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Kunne faktisk helt vildt godt tænke mig at lave en scrapbog

Super god ide med en scrapbog

Jeg er i gang med en til min datter og jeg elsker at nusse med det. Jeg laver sider hver gang hun laver noget nyt, første gang på stranden osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.