iMac eller all-in-one microsoft PC?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Hvad har i og hvorfor?

Står med valget mellem en all-in-one pc med touch (fx. ACER/MSI) eller en iMac..

Microsoft er det gammel kendte. Kan godt lide både windows 7 og office 2010.. Men gider bare ikke at pc´en efter 2-3 år bliver laaaaangsom og uduelig.

Har hørt at styresystemet på en mac nærmest er kapslet ind, så programmerne ikke lægger sig i registreringsnøglen og virus kendes ikke... Programmer og opdateringer er meget billige. Det er selvfølgelig et plus.

Hvad er jeres erfaringer...?

Hælder mest til en iMac.. Men er stadig i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

SpunkenJo

Magter ikke remse fornog imod op, kan kun sige meget tydeligt, at siden jeg gik fra pc til mac, you never wanna go back!!

- jeg føler på arbejde St jeg er bombet tilbage til 1999, når jeg sætter mig ved en pc.

Derimod ÆLSKER jeg bare at arbejde med vires iMac, iBook og MacBook. Det er kram og fantastisk legetøj!

Overvejer for tiden en iPad bare fordi den er lækker.

Vores iMac er fra start 2008 og på ingen måde i nærheden af at være forældet. Den er ligeså nice, hurtig og lækker som for over 2 år siden da den blev pakket ud af kassen.

Knus Jo

p.s. Jeg flyttet den lystigt fra kontor til stue til køkken, idet man jo kun ska hive strømstikket ud og tage skærmen under armen og tastatur+mus i hånden..... Sååå smart!! Den er næsten bærbar

Anmeld

24. august 2010

businesstigger

Jeg er også klart til mac. Det er meget mere intuitivt. Selvfølgelig er der noget omstilling når man skifter, men det er det hele værd efter min mening.

Anmeld

24. august 2010

TbCp

MAC... uden tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.