Vægt, Længde, Sko str. opdatering mm. 2år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

4xGreve

Muffi . skriver:

Hold op hvor flot, hun følger da fint med   Store fødder siger du he he rolig ,,,   Alexander , 16 mdr gammel ,, st 25 i sko   vægt 14 kg og aner ik hvor høj han er ..

ja okay kan høre at vi ikke skal bekymre os men det er da også en flot stor basse du har dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

frk Jensen

WiitrioeN skriver:

ja okay, han har bare ikke travlt men en dag skal han nok komme efter det

Ja han vokser ski nok ud af hans tøj lige pludselig...

Anmeld

26. august 2010

Lady Marion <3

WiitrioeN skriver:

ja okay kan høre at vi ikke skal bekymre os men det er da også en flot stor basse du har dig

Jo han er fin men hans fødder kan jeg godt begynde at bekymre mig om he he

Anmeld

26. august 2010

loppen82

Min datter er godt nok kun 16 mdr.

Men hun bruger mellen 74 (nogen bluser og enkelte bukser), 80 og 86 (jakker). Så er spændt på om flyverdragten i str 86 passer hende.

Hun er 78cm og vejer 10.5 kg og bruger str 20 i sko. Så hun er ik så stor.

Vildt nogen af jeres børn på 2 bruger str 25/26 min datter på 5 bruger str 26/27.

Anmeld

26. august 2010

Livsmor

Godt at høre at Daniella trives, og vokser som hun skal. Kan huske Jer fra A6(Skejby), der var hun ikke særlig stor.

Liv blev 2 år d. 31/5, og måler idag 84-85 cm og vejer 12 kg. Tøjet er str. 86-92 og sko/stølver skal være 23-24 alt efter model.

Kh Karina

Anmeld

26. august 2010

4xGreve

Livsmor skriver:

Godt at høre at Daniella trives, og vokser som hun skal. Kan huske Jer fra A6(Skejby), der var hun ikke særlig stor.

Liv blev 2 år d. 31/5, og måler idag 84-85 cm og vejer 12 kg. Tøjet er str. 86-92 og sko/stølver skal være 23-24 alt efter model.

Kh Karina

er det rigtigt? dejligt at høre at det går jer godt...

Ja hun kommer godt efter det

Anmeld

26. august 2010

4xGreve

loppen82 skriver:

Min datter er godt nok kun 16 mdr.

Men hun bruger mellen 74 (nogen bluser og enkelte bukser), 80 og 86 (jakker). Så er spændt på om flyverdragten i str 86 passer hende.

Hun er 78cm og vejer 10.5 kg og bruger str 20 i sko. Så hun er ik så stor.

Vildt nogen af jeres børn på 2 bruger str 25/26 min datter på 5 bruger str 26/27.

hehe vildt de næsten bruger samme sko str. tros den store alders forskel...

Anmeld

26. august 2010

A.

WiitrioeN skriver:

så lige en lille opdatering herfra her får det stille og roligt fremad med Daniella, vi var idag på sygehuset og selvom hun lider en del under sin svære start psykisk fejer det fysiske ihvertfalde ikke noget og udviklings mæssigt er hun langt foran jævenalderende så kan ikke være mere stolt.

Hun målte idag:

L. 86 cm Stående (bruger str. 92-98 i tøj og køber ikke længer noget under 98)

V. 11.3 kg (dog godt nok med tøj på stående)

Sko Str. 25 eller det vil sige at vi lige har købt vintersko og det var en 25 så hun stadig kan passe dem om et par måneder - manden og jeg syntes hun har store fødder men hvad med jeres hvad måler og vejer de og havd er deres sko str. ?

Knus TrioeN

ja men hun følger jo godt med

mathinus vejer 14 kg og er 88cm lang og bruger str 26 i sko og 98 i tøjet

Anmeld

26. august 2010

trunte89

Hvor er det dog dejligt, at hun er så godt med! Kan godt forstå, at du er stolt!

Min pige har altid været en lidt stor én. Til 2 års undersøgelsen var hun 92 cm, og vejede omkring 13 kg.

Nu er hun 2½ år, og er 96 cm og vejer en 14 kg. Bruger 24 i sko (skal nok snart op i en 25) og i tøj bruger hun 92/98. ( er på vej ud af 92. Kunne man få tøj svarende til 92 i livet og 98 i længden ville det være perfekt.)

Anmeld

26. august 2010

Mor til Frederic og Freya

WiitrioeN skriver:

Mange tak for de pæne ord... følger også med ved jer så godt jeg nu kan men det er da flot at han vokser så meget og stadig holder vægten tros alt det i har været igennem, men syntes (og undskyld på forhånd) at det lyder lidt sjovt at hans fødder ikke vokser når nu han vokser i længden, så han har stadig bare sådan nogen dejlige små fødder...

Det er da super flot alt det han kan, han er jo også utrolig kvik!

Vi tror helt klart der hviler et eller andet på tallet 10... Men er også fuldt tilfreds hvis han hopper det helt over og vægten i morgen siger 10+ til hans kontrol..

Han's max vægt har været 10,8 kg ved 13 mdr og 14 mdr sagde den 9,7 kg uden han egentlig var synligt syg.

Men selv tak... Selvom vi blot siger at det er nogle tomme tal - bliver man jo som mor bedømt og vuderet på det.

Det er bare herligt at de stor trives uanset hvad deres tal er - siger altid man skal se på dem som en helhed og ikke blot som nogle tal..

Han har små pettit hænder og fødder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.