Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
idamaria83 skriver: Den jeg har er fuldstændig magen til den du har købt af Fie så det skulle ikke gerne være tilfældet....så jeg skal da også bare have 30 kr for den, hvis det er ellers er det også helt okay
Den jeg har er fuldstændig magen til den du har købt af Fie så det skulle ikke gerne være tilfældet....så jeg skal da også bare have 30 kr for den, hvis det er ellers er det også helt okay
Er den også helt ny? Eller har den været brugt af begge dine piger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MORJESPERSEN skriver: str 86, der er hætter man kan sætte på kunne bare ikke lige finde dem, men har dem
str 86, der er hætter man kan sætte på kunne bare ikke lige finde dem, men har dem
eeeej mand og jeg har lige købt to flyverdragter til Carla til 600kr stk'et og de ligner dem der pænt meget....
De her er fra name it og har kostet meget mindre end 600kr stk.eten helt nye ud..
En skam du ikke lige så dem, for de ser næst
JustAnotherName skriver: Er den også helt ny? Eller har den været brugt af begge dine piger?
Nej den er godt nok ikke helt ny - Annika havde den på et par gange og Lina brugte den i et par måneder her først på året, men den er ikke slidt...der er ingen tvang
hvor store er de flyvedragte. hvornår passet de dine piger??
zoey bruger 74 nu. hun er en slank pige. bare en lang en.. tror du vil kunne bruge den?? vil hun drukne i den?
MORJESPERSEN skriver: De her er fra name it og har kostet meget mindre end 600kr stk.eten helt nye ud.. En skam du ikke lige så dem, for de ser næst
Ja det var sgu ærgerligt, men ja sådan er det engang imellem. He he
MORJESPERSEN skriver: Jeg bo på Mors i nordjylland.... jeg ved ikke hvad portoen bliver, men tror du ikke det er omkring 20kr?
Jeg bo på Mors i nordjylland.... jeg ved ikke hvad portoen bliver, men tror du ikke det er omkring 20kr?
Hej Fie!
Tror du skal regne med at det koster 33 kr. at sende sådan en dragt, som B-post og maxibrev.
Knus Mette
Har du stadig en af disse dragter tilbage? I så fald, hvad skal du så have for den?
MORJESPERSEN skriver: str 22
str 22
Havd vilel du skulle ha for det ene par?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128