Nintendo, men hvilken?? Er helt blank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Mary

Der må være en del Nintendo-mødre på dette forum, så please hjælp mig lige. 

Vi snakker om at vores datter skal have en til sin 5års fødselsdag i december - ja, jeg er i god tid, men jeg elsker at have alt planlagt i god tid 

Men så vidt jeg har fattet, så er der flere forskellige?! Det skal være sådan en til at sidde med, altså en lille en. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gå efter.

Kh Maria, som lyder meget blond, I know!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

slettet_7530

Når hun ikke er større ville jeg ville væge den uden kamera da der ikke er så meget elektronik der kan gå i stykker så.

Anmeld

24. august 2010

JulieE

Mary skriver:

Der må være en del Nintendo-mødre på dette forum, så please hjælp mig lige. 

Vi snakker om at vores datter skal have en til sin 5års fødselsdag i december - ja, jeg er i god tid, men jeg elsker at have alt planlagt i god tid 

Men så vidt jeg har fattet, så er der flere forskellige?! Det skal være sådan en til at sidde med, altså en lille en. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gå efter.

Kh Maria, som lyder meget blond, I know!

Jeg ville vælge den der hedder Nintendo DSLite.  Den kan bruges til Spil både til Nintende og til Gameboy advance. Og kan også bruges i netværk med andre Nintendo DSLite, så de kan spille mod hinanden. Og så fåes den i mange forskellige farver, så prinsessen kan få den helt rigtige farve.

De  to andre modeller hedder Nintendo DSI og DSI XL  og har kamera og mulighed for internetadgang., og har børn noget ældre som egentlig Målgruppe  Personligt mener jeg ikke børn i 4-5-6-7 år har brug for kamera og internedadgang på den måde. SDynes det åbner nogle muligheder, som ikke alle børn kan styre... Me det er bare min mening

Mange hilnser

Julie

Anmeld

24. august 2010

Mary

JulieE skriver:

Jeg ville vælge den der hedder Nintendo DSLite.  Den kan bruges til Spil både til Nintende og til Gameboy advance. Og kan også bruges i netværk med andre Nintendo DSLite, så de kan spille mod hinanden. Og så fåes den i mange forskellige farver, så prinsessen kan få den helt rigtige farve.

De  to andre modeller hedder Nintendo DSI og DSI XL  og har kamera og mulighed for internetadgang., og har børn noget ældre som egentlig Målgruppe  Personligt mener jeg ikke børn i 4-5-6-7 år har brug for kamera og internedadgang på den måde. SDynes det åbner nogle muligheder, som ikke alle børn kan styre... Me det er bare min mening

Mange hilnser

Julie

Tusind tak, det var lige sådan et svar jeg håbede på  Så vil jeg begive mig ud i den store konsolverden og finde en Nintendo DS lite til Juliane inden jul/fødselsdag  

Anmeld

24. august 2010

JulieE

Mary skriver:

Tusind tak, det var lige sådan et svar jeg håbede på  Så vil jeg begive mig ud i den store konsolverden og finde en Nintendo DS lite til Juliane inden jul/fødselsdag  

Velbekomme  Altid godt at være i god tid, så man kan finde det helt rigtige tilbud. Prøv evt at kigge på www.mmconsole.dk. de har tit nogle gode tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.