Arj endnu en næsten glemt sang - nyt mysterie ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. august 2010

mariamiss6

Åh kan i huske for omkring 8 år siden måske, der var en sang der var meget populær...

Jeg kan slet ikke huske hvad den hed, og egentlig heller ikke melodien. Jeg VED bare at den bringer minder om en god tid med sig hehe....

Nåh men det eneste jeg kan komme i tanke om er at gruppen eller sangen hedder noget der måske indeholder ordene roller coaster, house, top....

Og at musikvideoen måske foregik på et tag, eller også spillede de på et tag, da de optrådte i boogie.....

Hjæææææælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Sees

mariamiss6 skriver:

Åh kan i huske for omkring 8 år siden måske, der var en sang der var meget populær...

Jeg kan slet ikke huske hvad den hed, og egentlig heller ikke melodien. Jeg VED bare at den bringer minder om en god tid med sig hehe....

Nåh men det eneste jeg kan komme i tanke om er at gruppen eller sangen hedder noget der måske indeholder ordene roller coaster, house, top....

Og at musikvideoen måske foregik på et tag, eller også spillede de på et tag, da de optrådte i boogie.....

Hjæææææælp tøser

Er det den her?

http://www.youtube.com/watch?v=VsN5MtKtWcg&feature=search

Anmeld

24. august 2010

mariamiss6

tak men nej.... Det er en gruppe af mænd... De så vidst alle en smule usoignerede ud.....

Mener der var guitarist/bassist (måske endda 2 af dem) trommeslager, og sangeren spillede også på keyboard vidst.....

Anmeld

24. august 2010

Sees

mariamiss6 skriver:

tak men nej.... Det er en gruppe af mænd... De så vidst alle en smule usoignerede ud.....

Mener der var guitarist/bassist (måske endda 2 af dem) trommeslager, og sangeren spillede også på keyboard vidst.....

Den her så ?
Den blev spillet på et tag, i BigBrother 2001, mener jeg

http://www.youtube.com/watch?v=ykT8OXsZoj4&feature=search

Anmeld

24. august 2010

mariamiss6

Jeg tror sgu det var den med top loader

Anmeld

24. august 2010

Sees

mariamiss6 skriver:

Jeg tror sgu det var den med top loader

Super

Anmeld

24. august 2010

mariamiss6

Jeps det var den, kan du så også huske den der fællesdans sang... noget med: "en sang for den........" og så stiger den i tempo hele sangen igennem vidst, eller omkvædet i hvert fald.... Og omkvædet starter vidst med det jeg har skrevet....

Anmeld

24. august 2010

Sees

mariamiss6 skriver:

Jeps det var den, kan du så også huske den der fællesdans sang... noget med: "en sang for den........" og så stiger den i tempo hele sangen igennem vidst, eller omkvædet i hvert fald.... Og omkvædet starter vidst med det jeg har skrevet....

Nej se dér er jeg lost - Kan du sige noget mere konkret ?

Anmeld

24. august 2010

mariamiss6

MamaMis. skriver:

Nej se dér er jeg lost - Kan du sige noget mere konkret ?

Næh ikke rigtig hehe.....

altså jeg tror faktisk det var en gammel sang, som blev diskotekspopulær igen....

De synger måske: "en skam for den som ikke......" stedet for det jeg før skrev... Og så TROR jeg de også synger noget á la: "turen går...."

Det er noget med at gå ned i hug, og "slå" med albue-knytnæve igennem noget af sangen....

Anmeld

24. august 2010

Sees

mariamiss6 skriver:

Næh ikke rigtig hehe.....

altså jeg tror faktisk det var en gammel sang, som blev diskotekspopulær igen....

De synger måske: "en skam for den som ikke......" stedet for det jeg før skrev... Og så TROR jeg de også synger noget á la: "turen går...."

Det er noget med at gå ned i hug, og "slå" med albue-knytnæve igennem noget af sangen....

VLTJ

http://www.youtube.com/watch?v=JhwuLNwHjdA&feature=search

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.