Ny i denne gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Nea85

Hej med jer.

Jeg har været medlem her på siden i noget tid efterhånden, men jeg har mest læst med fra sidelinjen.

Men nu kan jeg endelig også være med i denne gruppe!  Jeg testede her til formiddag meget tydeligt positiv med to test, og ifølge min læge er jeg i 8. uge og har termin den 6. april 2011.

Vi har været i gang med projekt baby siden oktober sidste år, så vi er begge rigtig glade for at det nu er lykkedes.

Nu har jeg lige et spørgsmål.. Havde I jeres mand/ kæreste med til første lægeundersøgelse?
Jeg har fået en tid i næste uge, men det er ikke sikkert, at min kæreste kan få fri

Hilsen Nea85 (der bare har lyst til at råbe det ud til hele verden!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Frøken Sørensen

STORT tillykke med graviditeten

Min kæreste var med til den første og sidste undersøgelse på sygehuset. Men ellers var han ikke med... I starten synes jeg det var rigtig ærgeligt, men han havde selvfølgelig et arbejde der skulle passes... Men fandt hurtig ud af at det slet ikke kunne betale sig for ham at tage med for mange af tingene tager jo ikke særlig lang tid! Så han var bare glad for at få et lille opkald når jeg havde været inde og så se scanningsbillederne  

Anmeld

24. august 2010

CarinaSB

Stort tillykke med den lille spir .. Jeg havde min kæreste med til alle undersøgelser, jm og scanninger .. Men han var os helt vild med at følge med .. Og så var han selvstændig på daværene tidspunkt .. så han havde mulighed for det ..

Anmeld

24. august 2010

LinLin

Tillykke!

Min kæreste har kun været med til scanningerne (synes selv at læge + jordemoder er "kedeligt"... - det er jo mest bare snak om hvordan den gravide har det!)

Anmeld

24. august 2010

Nea85

Mange tak for jeres svar! Man kan godt blive imponeret over, hvor hurtigt det går

Jeg håber selvfølgelig, at han får mulighed for at tage med - nok mest fordi jeg selv er lidt nervøs for, hvad der skal ske..

Anmeld

24. august 2010

serinasmor

tillykke med graviditeten

jeg havde kæresten med til alt andet end et enkelt lægebesøg ... han var rigtig glad for at komme med ... og jeg var glad for at han var med for jeg husker som en dør så det ville have været svært for mig at huske alle spørgsmål og derefter huske svarene ..

det er ærgeligt for dig han måske ikke kan komme med .. men min erfaring er at de ikke spørger manden om så meget

Anmeld

24. august 2010

mullesmith2

stort tillykke med den gode nyhed. jeg havde ikke min kæreste med til læge og har lige været til undersøgelse igen her i uge 25+0 og der havde jeg ham heller ikke med, Han har være med til jordmor en gang og høre hjertelyd og så til scanningerne var han med. Men ellers er det ik så meget ved at have ham med til lægen for der sker ik så meget andet end man lige snakker om ens vægt og om man har det godt nok osv. Så han går ikke glip af noget vil jeg sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.