urin eller fostervand...hjæææællllp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Anonym trådstarter

Hejsa har de sidste par dage haft noget der render...især når jeg rejser mig...det er lidt den samme fornemmelse, som når man har mens, og man kan mærke det render....jeg kan være på toilet, skifte trusser, rejse mig og så skifte trusser med det samme igen, hvis jeg ikke tager et trusseindlæg på....

er det urin eller fostervand der siver??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

serinasmor

kan være begge dele ... ville ringe til jm hvis det var mig

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Hvor langt er du henne?
Kan det være udfåd? Synes der var utrolig meget af det da jeg ventede mig.

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

glemte og sige at jeg er i uge 34

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hvor langt er du henne?
Kan det være udfåd? Synes der var utrolig meget af det da jeg ventede mig.

Uge 34...synes det er for tynt til at være uflåd

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Anonym skriver:

Uge 34...synes det er for tynt til at være uflåd

Jeg tror jeg ville ringe til jordmoderen så.... hvis det er fostervand er det jo lige tidligt nok, så måske det er rart at blive tjekket....

Da vandet gik ved mig var jeg også først i tvivl om jeg bare havde tisset i bukserne, men det var vandet.... dog kun fra den yderste hinde (mener jeg de sagde) og da det "rigtige" vand så gik var jeg slet ikke i tvivl.

Ring derind for en sikkerheds skyld!

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg tror jeg ville ringe til jordmoderen så.... hvis det er fostervand er det jo lige tidligt nok, så måske det er rart at blive tjekket....

Da vandet gik ved mig var jeg også først i tvivl om jeg bare havde tisset i bukserne, men det var vandet.... dog kun fra den yderste hinde (mener jeg de sagde) og da det "rigtige" vand så gik var jeg slet ikke i tvivl.

det er ikke voldsom meget der kommer af gangen, men nok til at jeg kan mærke det og skal skifte trusser

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Anonym skriver:

det er ikke voldsom meget der kommer af gangen, men nok til at jeg kan mærke det og skal skifte trusser

Jeg tror stadig jeg ville blive tjekket.... hvis nu det er fostervandet der siver...
Om ikke andet ringe og snakke med dem, så ved de nok hvad der skal gøres.

Anmeld

24. august 2010

Emilie Sarah

lært at man skal lugte til det..

Hvis det lugter af urin, er det jo urin, hvis ikke skal du ringe til din Jordemoder.

Anmeld

24. august 2010

3xM

inderste hinde ??

kigger lige med her da jeg står i den samme tvivl er dog i 37+2 og hans hovede står fast så kunne forstille mig det virker som en slags prop gjorde det ved storebror nemlig...

men ingen veer kun lettere mens smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.