super naboerne igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Ni-ko-li-ne

flere glædes-historier om vores naboer!!!

vi er jo vandt til at skulle sørg for ting til Nikoline når vi er ude, da det kan være lidt en jungle at finde ud af om der er æg i ting... og vi forventer ikke at folk står på hænder for os...

vi skal så ind og fejre lidt fødselsdag derinde idag... boller og kage ting... så jeg spurgte om de ville kigge om der var æg i kage eller boller... for så kunne jeg nå at finde noget til Nikoline...

så har de fismer bagt muffins specielt til Nikoline! :0) uden æg!

sådan! siger jeg bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

sarahb

Ej hvor er de bare betænksomme og skønne...
Der har i dælme været heldige

Går alt ellers godt med dig og ryggen søde.

Anmeld

24. august 2010

Vingummien

Ej hvor lækkert Så kan hun rigtig proppe sig mums

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Ej hvor er de bare betænksomme og skønne...
Der har i dælme været heldige

Går alt ellers godt med dig og ryggen søde.

ja de er bare skønne! og Nikoline holder super meget af dem også!

det går lidt op og ned, idag er en op dag:0)

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

Sikke nogle dejlige betænksomme mennesker. Hvor er det skønt med sådan en lille tanke der gør hele forskellen. Det bør værdsættes, når folk er sådan ....og det ved jeg også at I gør. I er heldige at have sådanne naboer (meget apropos et program jeg så igår, hvor naboer strides, som små børn) - Selvom det "bare" er naboer, så gør det bare alting lettere, hvis man kommer godt ud af det med hinanden. Og dét må man da sige at I gør ihvertfald! 

Anmeld

24. august 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

flere glædes-historier om vores naboer!!!

vi er jo vandt til at skulle sørg for ting til Nikoline når vi er ude, da det kan være lidt en jungle at finde ud af om der er æg i ting... og vi forventer ikke at folk står på hænder for os...

vi skal så ind og fejre lidt fødselsdag derinde idag... boller og kage ting... så jeg spurgte om de ville kigge om der var æg i kage eller boller... for så kunne jeg nå at finde noget til Nikoline...

så har de fismer bagt muffins specielt til Nikoline! :0) uden æg!

sådan! siger jeg bare!

Hvor er det bare nogle skønne naboer du har

Anmeld

25. august 2010

anna-jonas

Hvor er det dejligt for jer, at i har fået så gode naboer. Det gør det hele så afslappet, at der helt automatisk tages de hensyn der skal tages. Nikoline har jo ikke selv bedt om sin allergi..............og så er det sgu' beundringsværdigt, at de lige husker det, og tager det hensyn.

Sådanne mennesker skulle der være flere af, ikke??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.